Η ανάβαση Ριτσώνας αποτελεί τον 5ο γύρο του ομώνυμου πρωταθλήματος που συγκέντρωσε αριθμό ρεκόρ 119 συμμετοχές.
Το Σάββατο 17 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν και τα δοκιμαστικά, ενώ την Κυριακή ο αγώνα θα ξεκινήσει στις 10.30 με τη διαδρομή να κλείνει για τους θεατές στις 09:00.
Ανάβαση Ριτσώνας: Τα δοκιμαστικά τα Σαββάτου έδειξαν τα εξής.
Πραγματοποιήθηκαν και τα δύο σκέλη και τους χρόνους όλων των αγωνιζομένων μπορείτε να τους δείτε αναλυτικά στους πίνακες που δημοσιεύονται στο τέλος του κειμένου.
Στη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος με το θηριώδες Ford , ότι πιο σύγχρονο, ότι πιο γρήγορο υπάρχει στο πρωτάθλημα αναβάσεων, έδειξε πως δύσκολα θα χάσει άλλη μια νίκη στην ομάδα αυτή. Οι Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Νίκος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) τον ακολούθησαν.
Στην Ομάδα Ν, ο τοπικός Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ο ταχύτερος. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Γιώργος Θανάσης είχε έξοδο, το Mitsubishi Lancer Evo IX ανατράπηκε στο δεύτερο σκέλος και είναι αμφίβολος για τον αγώνα της Κυριακής. Τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο πέτυχε ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, ο οποίος με το Honda Civic Type R επιδιώκει τη δεύτερη συνεχή του νίκη στη ομάδα Ν έως τα 2λίτρα.
Τρίτος ταχύτερος στη Ν ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς στη δεύτερη ανάβαση της καριέρας του με το Mitsubishi Lancer Evo IX.
Στη Ν έως τα 2λίτρα, οι Ιωάννης Φωτεινέλης και Ιωάννης Παράβαλος (αμφότεροι με Honda Civic Type R) ακολούθησαν τον Χαραλαμπόπουλο.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος και ήταν ο πιο γρήγορος στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Οι Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) έδειξαν ότι την Κυριακή θα κυνηγήσουν τη νίκη, όχι μόνο στην Α έως τα 2λίτρα. Οι Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio RS) και Σταμάτης Μάριος Δημητρόπουλος (Citroen Saxo VTS) ακολούθησαν.
Στην Ομάδα Ε, Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) και Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort ήταν οι ταχύτεροι.
Οι Ιωάννης Γύζης (Renault Clio I), Μιχάλης Ζερβάκης (Citroen Saxo) και Χάρης Μπουραθανασόπουλος (Honda Civic EK4) ήταν αυτοί που ακολούθησαν τους ταχύτερους
Στην κατηγορία των Ιστορικών, ο Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3) πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στις δοκιμές, με τους Δημήτρη Σκεπασιανό (Ford Sierra) και Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) να τον ακολουθούν.
Οργανωτής το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών βρίσκεται η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, ο Δήμος Χαλκιδέων, και ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.).
Να δούμε λοιπόν εάν ο καιρός θα κάνει το χατίρι των αγωνιζόμενων, καθώς στην Αθήνα η βροχή εμφανίστηκε πρωϊ-πρωί…
Αναλυτικά οι χρόνοι των δοκιμών