Ο καλός καιρός ήταν ο μεγάλος σύμμαχος στην ανάβαση Ριτσώνας, την πρώτη φετινή ανάβαση για το ομώνυμο πρωτάθλημα.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon. Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την ανάβαση Ριτσώνας
Στη δεύτερη θέση, ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX.
Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75), ενώ στην FSA2L κέρδισε ο «Κανέλλος» (Peugeot 106).
Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να αναδεικνύεται νικητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα, αφήνοντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Γιώργο Θανάση (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν ανέβηκε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες, μόλις 1 δλ. Πίσω από τον νικητή.
Στη ομάδα Ν έως 2 Λίτρα, ο Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R) ήταν ο νικητής στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, πετυχαίνοντας την ταχύτερη επίδοση και στα δύο περάσματα, με τον Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo), να τερματίζει στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2.
Ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) ολοκλήρωσε τρίτος.
Στην Ομάδα Α, ο Στάθης Κουκέας με το Ford Fiesta R5 ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Δεύτερος ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106
O Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort), επικράτησε στην Ομάδα Ε. Ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3) αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, και ο Βαγγέλη Τσιούρη με το Renault Clio τρίτος ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 λίτρα.
Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3), με τους Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας. Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.
Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ατυχές και επικίνδυνο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ανάβαση Ριτσώνας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους.
Ένας αναβάτης, μην υπακούοντας στις εντολές της Ελληνικής Αστυνομίας και των κριτών, εισήλθε στη διαδρομή από τον τερματισμό της κι ενώ σε αυτή βρίσκονταν δύο αυτοκίνητα.
Το σωματείο ΑΣΜΑ ευχαριστεί τους οδηγούς, Στάθη Κουκέα και Μιχάλη Ευθυμίου για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του ώστε στο μέλλον να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.
Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.).
Επόμενο ραντεβού για το πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβάσεων είναι στην Ψάθα που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.
Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:
Ομάδα Α: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)
Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)
Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)
Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3)
Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)
Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)
Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)
Ιστορικά: Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30)
Α6: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)
Α7: Αλέξιος Μενούνος (Honda Civic Type R FN2)
Α8: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)
Ν2: Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106)
Ν3: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) – Δεν προσμέτρησε
Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)
Ε9: Δημήτρης Μαθιόπουλος (Fiat 128 3p) – Δεν προσμέτρησε
Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)
Ε11: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)
Ε12: Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30)
FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)
FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)
FSA: Γεώργιος Κατσαρός (Ford Escort MKI)
FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)
Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)
Ιστορικά 3: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)
Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)
Αναλυτικά τα αποτελέσματα