H κατηγορία των μικρών μοντέλων πόλης αποδεικνύεται ότι είναι το νέο θύμα της ηλεκτροκίνησης.
Το υψηλό κόστος για τον εξηλεκτρισμό τους δε συμφέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες προτιμούν να λανσάρουν νέα μοντέλα εξ αρχής ανεπτυγμένα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η Citroen ανακοίνωσε ότι θα ρίξει τους τίτλους τέλους στο μικρότερο μοντέλο που υπάρχει στη γκάμα της, το C1. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία το τελευταίο C1 κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Κολίν της Τσεχίας.
Η καριέρα του C1 ξεκίνησε το 2005 ως αδελφό μοντέλο των Toyota Aygo και Peugeot 107, με τα οποία είχαν κοινά όλα τα μηχανικά τους μέρη, ενώ διαφοροποιούνταν μόνο σχεδιαστικά.
Δείτε ακόμα
Ανάλογη τύχη με το C1 έχει και το 107 ενώ μόνο το Aygo επιβίωσε, καθώς πρόσφατα παρουσιάστηκε η νέα του γενιά, αποκτώντας όμως χαρακτηριστικά από crossover. Στα 17 χρόνια ζωής του το C1 έφερε στη Citroen σχεδόν 1,2 εκατομμύριο πωλήσεις. Για ποιο λόγο όμως η Citroen αποφάσισε να καταργήσει το C1;
Η επιβεβλημένη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, ειδικά για τα αυτοκίνητα πόλης, οι διαρκώς αυστηρότεροι νόμοι για περιορισμό των ρύπων και οι αυξανόμενες ανάγκες για λύσεις μικροκινητικότητας, ήταν οι τρεις βασικοί λόγοι.
Στις παραπάνω απαιτήσεις δε θα ανταποκριθεί κάποιος διάδοχος του C1, αλλά το υφιστάμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο και λιλιπούτειο Ami, το οποίο έχει ήδη κερδίσει το αγοραστικό κοινό, με την ευελιξία (μήκος 2,41 μέτρα) και το ανατρεπτικό του design.
Τώρα για όσους αναζητούν μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερους χώρους, η Citroen διατηρεί στη φαρέτρα της το δημοφιλές C3.