Μπορεί αυτή την περίοδο το ενδιαφέρον στη σκηνή των αγώνων να εστιάζεται στο Ράλι Ακρόπολις, που επέτρεψε στο WRC, και είναι φυσικό να μονοπωλεί το ενδιαφέρον.
Η Θεσσαλονίκη όμως με θέα τον Θερμαϊκό, τον Λευκό Πύργο, αλλά και τον Πύργο του ΟΤΕ, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ όπου έχει φιλοξενήσει όλες σχεδόν τις εκκινήσεις του αγώνα που φέρει την ονομασία της, δεν «κοιμάται» ποτέ, αφουγκράζεται και συντονίζεται.
ΑΟΘ
Η «παρέα» του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης με τη μεγάλη ιστορία και τους κομάντο Σωκράτη Τσολακίδη, Θάνο Βασιλόπουλο, Σίμο Θεοφανίδη, Δημήτρη Μπρόζο σε πρώτη γραμμή, ετοιμάζεται για το ράλι ΔΕΘ, όπου, πανδημίας επιτρέποντος, θα διεξαχθεί το μήνα Σεπτέμβριο και μετά από το Ράλι Ακρόπολις. Οι ημερομηνίες δεν έχουν ανακοινωθεί καθώς λόγω Ράλι Ακρόπολις υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα και υπολογίζεται δύο-τρείς εβδομάδες μετά τη διεξαγωγή του Εθνικού μας Αγώνα.
WRC, Ράλι Ακρόπολις: «Σφάζονται» τα παλληκάρια
Τι ξεχωριστό θα έχει το φετινό 54ο ράλι ΔΕΘ. Θα είναι 2ήμερος αγώνας, την πρώτη μέρα σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές και τη 2η σε χωμάτινες.
Τολμάει λοιπόν ο ΑΟΘ σε μια εποχή όπου οι αγώνες από τα σωματεία ακολουθούν την πεπατημένη με τη διαδρομή να επαναλαμβάνεται η ίδια κάθε χρόνο με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Θέλει ο ΑΟΘ να κάνει τη διαφορά, και μπορεί να το πετύχει καθώς τα στελέχη που απαρτίζουν το Δ.Σ. του σωματείου της Β. Ελλάδας είναι έμπειρα και ικανά για να κάνουν τη διαφορά.
Θα υπάρχουν εκπλήξεις λένε οι πληροφορίες καθώς ο αγώνας θα είναι γιορτή.
Στο πλαίσιο αυτή υπάρχει σκέψη και για Υπερειδική στη «καρδιά» της Θεσσαλονίκης ώστε να συγκεντρώσει τους φίλους του αγωνιστικού αυτοκινήτου και όχι μόνο. Κάτι το οποίο θα εξαρτηθεί από ένα μεγάλο βαθμό εάν η πανδημία θα αποτελεί παρελθόν ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί με «ανοικτές» τις πόρτες.
Στόχος του ΑΟΘ είναι η συμμετοχή και ξένων πληρωμάτων ανοίγοντας έτσι ένα νέο κύκλο συμμετοχών εκτός συνόρων που σαν προέκταση μπορεί να είναι ένα διαβαλκανικό Κύπελλο και κάθε χρόνο να αλλάζει το μέρος της διεξαγωγής. Ιδέα «ρίξαμε»…