Ο Μalcolm Wilson και ο Richard Millener θα αποφασίσουν αυτή την εβδομάδα, αν ο νεαρός οδηγός θα συμμετάσχει στο Ράλι Πορτογαλίας, αλλά και ποια θα είναι η συνέχεια για τον Γάλλο οδηγό.
Η έξοδος του Andrien Fourmaux στο Ράλι Κροατίας, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Ο οδηγός της M-Sport μετράει τρείς εξόδους σε τρία ράλι φέτος, με τελευταία την έξοδό του στην Κροατία. Έχει κάνει μια πολύ άσχημη αρχή, αν και οι συνθήκες στην Κροατία ήταν ασυνήθιστες – βροχή, ομίχλη, άσφαλτος όλο παγίδες, η ζημιά δεν παύει να μετρά ως αρνητική επίδοση στο ενεργητικό του.
«Είχαμε σχεδιάσει ο Andrien (Fourmaux) να τρέξει με το Ford Puma στην Πορτογαλία, όμως τα συνεχή ατυχήματα, μας έχουν ανησυχήσει. Θα συζητήσουμε αυτή την εβδομάδα και χωρίς αμφιβολία μία από τις επιλογές μας θα είναι, να πάρει μέρος στον αγώνα και να συνεχίσει μαζί μας» είπε ο Millener σε συνέντευξή του στο Dird Fish και συνέχισε, «από την άλλη έχουμε αρκετές επιλογές στη διάθεσή μας. Μπορούμε να πάμε παρακάτω σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, να τρέξει για εμάς στην Πορτογαλία και να συνεχίσουμε έτσι, ή μπορεί και να μην οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο Rally1. Στην Κροατία οι συνθήκες ήταν δύσκολες και ο Andrien είχε κάνει τα τεστ σε στεγνή άσφαλτο, ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα έβρεχε. Όμως τις ίδιες συνθήκες αντιμετώπισαν και άλλοι οδηγοί και δεν είχαν πρόβλημα . Νοιώθω την απογοήτευση στην ομάδα, μίας ακόμα εξόδου. Ο Andrien ξέρει καλά, πόσο δύσκολη δουλειά είναι να ξαναφτιαχτεί ένα αυτοκίνητο, ήταν στο συνεργείο με την ομάδα μετά την έξοδό του στο Μόντε Κάρλο. Δεν μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια στο σέρβις και να λες συγνώμη, η πίεση είναι μεγάλη στους αγώνες και θα πρέπει να τη διαχειριστεί χωρίς να έχει ατυχήματα».
Πολύ σκληρά τα λόγια του Millener για ένα νέο οδηγό σαν τον Fourmaux. Ωστόσο μπορεί αυτός να είναι ο δρόμος, που θα γίνει πιο αποτελεσματικός και σταθερός οδηγός. Το θέμα είναι, θα του δοθεί η ευκαιρία να το κάνει με την M-Sport ή θα του δείξουν την πόρτα της εξόδου; Σίγουρα έχουν εξασφαλίσει στην Cumbria, την συμμετοχή στο ράλι Πορτογαλίας, τον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς, τον τρομερό Loeb, αλλά το μπάτζετ δεν είναι τεράστιο για να δικαιολογεί εξόδους σαν και αυτές του Fourmaux.
Δύσκολοι οι καιροί για πρίγκιπες και μπορεί αυτό το τρίξιμο των δοντιών της ομάδας και οι όποιες αποφάσεις παρθούν, να ταρακουνήσουν το νεαρό οδηγό και ξεδιπλώσει το οδηγικό του ταλέντο χωρίς απώλειες. Γιατί αν το καλοσκεφτούμε, μέχρι τώρα, εκτός από τις ζημιές στο αυτοκίνητο, μεγαλύτερη ζημιά έχει κάνει στην πρωταθληματική του πορεία, γιατί πολύ απλά η εμπειρία του είναι μηδενική από τους μέχρι τώρα αγώνες, αφού δεν κατάφερε να τους τερματίσει. Ατυχία; Όταν οδηγείς στο όριο πάνω από όλα χρειάζεσαι εμπειρία και μυαλό, και τότε η τύχη έρχεται.
Μένει να δούμε αυτή την εβδομάδα ποια θα είναι τελικά η τύχη του Fourmaux, θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την M-Sport ή θα τον βάλουν για τα καλά στη ….φορμόλη;
Να σημειωθεί ότι στους 11 αγώνες που έχει συμμετάσχει με αυτοκίνητο τη κορυφαίας κατηγορίας, WRC, ή Rally 1 δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο με καλύτερη εμφάνισή του να είναι η 5η θέση στην Κροατία και στο Σαφάρι το 2021.