To πιο σκληρό του «πρόσωπο» δείχνει το Volkswagen Amarok, μέσα από τη νέα ειδική έκδοση W580X.
Δημιουργήθηκε σε συνεργασία του τμήματος της Volkswagen στη μακρινή Αυστραλία με την τοπική εταιρεία μηχανικών Walkinshaw. Το νέο Amarok W580X εστιάζει κυρίως στις off-road ικανότητες του, κάτι που φαίνεται με την πρώτη ματιά.
Παρατηρήστε ότι χάρη στη νέα ανάρτηση η απόσταση του γερμανικού pickup από το έδαφος έχει αυξηθεί, έχει επανασχεδιαστεί η μάσκα, ενώ πατάει σε μαύρους τροχούς 18 ιντσών, οι οποίοι ντύνονται με ελαστικά παντός εδάφους.
Παράλληλα έχει τοποθετηθεί επιπλέον προστασία κάτω από το αμάξωμα, αλλά και μια μπάρα με Led φώτα. Μαύρες λωρίδες διακοσμούν το εμπρός καπό, τον πίσω προφυλακτήρα και τις πόρτες χαμηλά.
Αρκετά πλούσια είναι η εξοπλιστική λίστα του νέου Amarok W580X, καθώς περιλαμβάνει bi-xenon προβολείς με Led φώτα ημέρας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, πατάκια από καουτσούκ που καθαρίζονται πιο εύκολα και σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών.
Πόσα ηλεκτρικά Volkswagen, Audi, Skoda, Seat και Porsche έχουν πουληθεί το 2021; Ο αριθμός θα σας εκπλήξει!
O θηριώδης TDI twin-turbo V6 πετρελαιοκινητήρας των 3.0 λίτρων, που τροφοδοτεί το νέο Amarok W580X, παράγει 258 ίππους και 580 Nm ροπής. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.
Ίσως η W580X να είναι η τελευταία ειδική έκδοση του υφιστάμενου Amarok, καθώς το μέλλον του έχει ήδη ξεκαθαριστεί. Το νέο Amarok θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο συνεργασίας της Volkswagen με τη Ford που ανακοινώθηκε πριν δυο χρόνια, ενώ θα βασίζεται στην πλατφόρμα T7. Επομένως θα έχει δεσμούς «αίματος» με το Ranger.
Η αποκάλυψη του Amarok δεύτερης αναμένεται το 2022, ενώ η παραγωγή του θα πραγματοποιείται σε εργοστάσιο της Ford στη Ν. Αφρική. Εκεί θα επενδυθούν περισσότερα από 1 δις δολάρια για την επέκταση και αναβάθμιση του εργοστασίου.