Οι αγώνες sprint και οι δοκιμές βρέθηκαν στο επίκεντρο των θεμάτων που συζήτησε η F1 Commission, μαζί με τη διαμόρφωση του προγράμματος για το πρωτάθλημα του 2022.
Μετά τη συνεδρίαση υπήρξε μία ανακοίνωση στην οποία αναφερόταν ποια ήταν τα θέματα που συζητήθηκαν, οι αποφάσεις που ελήφθησαν καθώς και το γεγονός ότι στο πλαίσιο της συνεδρίασης υπήρξε συζήτηση σχετικά με όσα έγιναν στο Βέλγιο και πιθανές αλλαγές στους κανονισμούς ώστε να αποφευχθεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον.
Ξεκινώντας από τους αγώνες sprint, η επιτροπή ενημερώθηκε σχετικά με όσα έγιναν σε Silverstone και Monza (τα Γκραν Πρι στα οποία είδαμε τους δύο αγώνες sprint που έχουν γίνει μέχρι στιγμής). Σε αυτή την ενημέρωση υπήρχαν και αναφορές από πολλούς χορηγούς, οι οποίες είχαν θετικό περιεχόμενο σχετικά με αυτή τη νέα πρωτοβουλία του αθλήματος.
Αν και η επιτροπή περιμένει να γίνει και ο τρίτος αγώνας sprint που είναι προγραμματισμένος για φέτος, εκείνος στη Βραζιλία, πριν πάρει οριστικές αποφάσεις, φαίνεται ότι υπήρξε κατ’ αρχήν συμφωνία ώστε το 2022 οι αγώνες sprint να έχουν παρουσία σε έξι Γκραν Πρι αντί για τρία που ήταν φέτος.
Μεταξύ όσων συζητήθηκαν ήταν και οι δοκιμές, με την επιτροπή να αποφασίζει ότι για το 2022 οι διαθέσιμες ημέρες για τις ομάδες θα αυξηθούν σε οχτώ, με δυνατότητα μέχρι και πέντε από αυτές να γίνουν σε συνεχόμενες ημερομηνίες.
Δείτε ακόμα
Κάποιες αποφάσεις ελήφθησαν και σχετικά με το καλεντάρι. Μία από αυτές έχει να κάνει με τον ελάχιστο χρόνο που πρέπει να μεσολαβήσει ανάμεσα στην τελευταία μέρα δοκιμών και τον πρώτο αγώνα. Πλέον το διάστημα αυτό ορίζεται σε 8 μέρες, ενώ παρουσιάστηκε και ένα προσχέδιο του 2022 το οποίο περιλαμβάνει 23 αγώνες. Σε αυτό υπάρχει μία επιφύλαξη σχετικά με το Γκραν Πρι της Κίνας. Σε περίπτωση που ακυρωθεί (είναι αρκετά πιθανό) τη θέση του θα πάρει η Imola. Ωστόσο, το κινεζικό Γκραν Πρι θα παραμείνει στο καλεντάρι ως αναπληρωματικό. Δηλαδή αν ακυρωθεί κάποιος άλλος αγώνας, η πρώτη επιλογή θα είναι η Σανγκάη.
Μία ακόμα αλλαγή για την οποία ψήφισε η F1 Commission είναι ότι η διάρκεια κάθε Γκραν Πρι θα μειωθεί. Μέχρι τώρα τα Γκραν Πρι θεωρείται ότι έχουν τετραήμερη διάρκεια, καθώς στη διαδικασία περιλαμβάνεται και η Πέμπτη, ημέρα κατά την οποία γίνονται οι συνεντεύξεις Τύπου. Από το 2022 αυτό αλλάζει.
Τέλος στο περιθώριο υπήρξαν κάποιες συζητήσεις σχετικά με τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούνται από το 2025 και μετά, αν και δεν υπήρξε κάτι απτό πάνω σε αυτό το θέμα.