Και με τα 3 πληρώματα ταξίδεψε η Audi Sport στους αμμόλοφους του Μαρόκο για μια ακόμα δοκιμή του RS Q e-tron.
Στη δεύτερη αυτή δοκιμή-εξπέλιξη στο Μαρόκο, οι Mattias Ekstrom-Emil Bergkvist, Stephane Peterhansel-Edouard Boulanger και Carlos Sainz-Lucas Cruz κάθισαν εναλλάξ στα bucket του Audi RS Q e-tron, αυτοκίνητο με το οποίο η γερμανική εταιρία θα λάβει μέρος στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ, που για το 2022 είναι προγραμματισμένο στο Σαουδική Αραβία τον Ιανουάριο.
Δείτε ακόμα
Το πρωτότυπο της Audi που προορίζεται για το Ντακάρ έγραψε πολλά χλμ. στο Μαρόκο στο πλαίσιο της εξέλιξής του. Δρόμοι υψηλής ταχύτητας, χωματόδρομοι, βουνά με αμμόλοφους, ξεραμένες κοίτες ποταμών, βραχώδεις διαδρομές περιελάμβανε το μενού.
Μέσα σε ένα εξαιρετικά στενό χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του αυτοκινήτου, λίγο περισσότερο από δώδεκα μήνες, η ομάδα ανέπτυξε το RS Q e-tron σε τέτοιο βαθμό έχοντας ξεπεράσει κατά κάποιον τρόπο την προμήθεια μεμονωμένων εξαρτημάτων λόγω της πανδημίας, που ήταν τα “κλειδιά” στη νέα αυτή δοκιμή στο Μαρόκο.
Μάλιστα ο Arnau Niubo, επικεφαλής όλου του project τόνισε «Ήταν εντυπωσιακό το πόσο σημαντικά δεδομένα επέστρεφαν στο Neuburg-εκεί που αναπτύσσεται το Audi της ερήμου- από το Μαρόκο. Το αποτέλεσμα είναι οτι τα τρία αυτοκίνητα που βρίσκονται υπό κατασκευή για το Ντακάρ θα φέρουν όλα αυτά, που μέσω των δεδομένων θα κατασκευαστούν, καθώς μέχρι τον Ιανουάριο ολόκληρη η ομάδα εστιάζει στη συνέχιση της ανάπτυξης του RS Q e-tron κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες»
Τα τρία πληρώματα στο πρωτότυπο με αριθμό πλαισίου 103 συμπλήρωσαν συνολικά περισσότερα από 2.500 χιλιόμετρα στο Μαρόκο, μέσω των πιο σκληρών συνθηκών, με το κάθε πλήρωμα να έχει ένα ξεχωριστό ρόλο στην ανάπτυξη του αυτοκινήτου.
Όπως οι Stephane Peterhansel-Edouard Boulanger επέβαλαν τεχνητά υψηλές θερμοκρασίες στο RS Q e-tron καθώς διέσχισαν μια στεγνή και στενή κοίτη με τις εισαγωγές αέρα ψύξης σκόπιμα κλειστές για να προσομοιώσει τις υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.
Οι Mattias Ekstrom-Emil Bergkvist οδήγησαν σε βραχώδεις περιοχές για την εξέλιξη των ελαστικών αλλά και των αναρτήσεων. Σπασμένα ψαλίδια, σπασμένος άξονας και διαρροή από το σύστημα μετάδοσης ήταν μερικά από τα εξαρτήματα που αντικαταστήσανε και ταξίδεψαν κατευθείαν πίσω στις εγκαταστάσεις της Audi Sport όπου έγινε ανάλυση των υλικών και τα αίτια που προκάλεσαν τις ζημιές.
Οι Carlos Sainz-Lucas Cruz έδωσαν βάση στο στήσιμο του πλαισίου, στο οποίο συμμετείχαν και τα 3 πληρώματα, και η εξέλιξη συνεχίζεται καθώς για την Audi o στόχος είναι η νίκη έχοντας στις τάξεις της δύο από τα πλέον ικανά πληρώματα για τη νίκη, Stephane Peterhansel-Edouard Boulanger και Carlos Sainz-Lucas Cruz.