Η Apple τελικά φαίνεται ότι θα μπει στο χώρο του αυτοκινήτου, μετά από πολλά χρόνια που υπάρχει η σχετική φήμη, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει πάρει σάρκα και οστά.
Μάλιστα, ο αμερικανικός κολοσσός θα μπει στο στο χώρο των τεσσάρων τροχών με άκρως εντυπωσιακό τρόπο, καθώς ετοιμάζει επένδυση δισεκατομμυρίων.
Πριν λίγο καιρό υπήρξαν κάποιες αναφορές που ήθελαν την Apple να συνεργάζεται με τη Hyundai. Στην πορεία αυτές διαψεύστηκαν. Ωστόσο, φαίνεται πως υπήρχε μέσα τους μια δόση αλήθειας, καθώς τώρα ακούγεται ολοένα και πιο έντονα ότι η Apple στράφηκε στη δεύτερη εταιρεία του κορεατικού ομίλου, την Kia.
Η ονομασία του προγράμματος είναι Project Titan και σύμφωνα με όσα έχει πει στο παρελθόν ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας από το Κουπερτίνο, Τιμ Κουκ, θα δίνει μεγάλη έμφαση στην αυτόνομη οδήγηση. Όπως όλα δείχνουν, αυτός ήταν ο λόγος που μέχρι σήμερα η Apple δεν είχε προχωρήσει στη δημιουργία κάποιου αυτοκινήτου με σήμα το δαγκωμένο μήλο. Ήθελε πρώτα να αναπτυχθούν επαρκώς οι τεχνολογίες γύρω από την αυτόνομη κίνηση ενός αυτοκινήτου και μετά να μπει σε αυτόν τον τομέα.
Tesla: Ο παράξενος τρόπος που βγάζει λεφτά
Φυσικά με την αυτόνομη οδήγηση να μην είναι ακόμα αρκετά ώριμη, οι Αμερικανοί θα χρειαστεί να επενδύσουν μεγάλα ποσά. Όντως, τα αρχικά πλάνα κάνουν λόγο για 3.6 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό το κόστος περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου, καθώς και τη δημιουργία γραμμής παραγωγής της Kia στο West Point της Τζόρτζια, μια μικρή κωμόπολη των Ηνωμένων Πολιτειών.
Φυσικά όταν πρόκειται για τόσο μεγάλα projects, απαιτούνται και μεγάλα χρονικά διαστήματα για να υλοποιηθούν. Όντως, αυτό ισχύει και στην περίπτωση του αυτοκινήτου της Apple. Έτσι, το πιο αισιόδοξο σενάριο κάνει λόγο για παρουσίαση του πρωτότυπου το 2022. Όσο για το αυτοκίνητο παραγωγής, δεν πρέπει να το περιμένουμε πριν από το 2024.
Ελάχιστοι είναι οι άνθρωποι που γνωρίζουν πόσο έχουν προχωρήσει οι συνομιλίες ανάμεσα σε Apple και Kia, όμως οι αγορές υποδέχθηκαν θετικά τα νέα για τη συνεργασία των δύο εταιρειών. Αυτό αντικατοπτρίστηκε στη μετοχή της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία σημείωσε άνοδο πάνω από 10%.