Μετά από είκοσι χρόνια επιτυχημένης καριέρας το Hyundai Santa Fe βρίσκεται πλέον στην καλύτερη του φάση, καθώς ανανεώθηκε σημαντικά σε πολλά σημεία.
Το κορεάτικο SUV διαθέτει πλέον εξηλεκτρισμένη γκάμα, πιο δυναμική εξωτερική σχεδίαση, ευρύχωρη και πολυτελή καμπίνα. Αρχικά να πούμε ότι γίνεται το πρώτο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη που είναι δομημένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς, η οποία βελτιώνει την απόδοση, την ασφάλεια και τις επιδόσεις του οχήματος.
Κοιτώντας την όψη του Santa Fe διαπιστώνεις ότι πλέον είναι ακόμα πιο επιβλητικό, χάρη στο εντονότερο τρισδιάστατο πλέγμα της μεγάλης και πλατιάς μάσκας και τα φωτιστικά σώματα δυο επιπέδων.
Εντυπωσιακά είναι και τα κάθετα Led φώτα ημέρας σχήματος “T”, τα οποία λειτουργούν και ως φλας. Στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα παρατηρούμε ότι η αλουμινένια ποδιά «αγκαλιάζει» την εισαγωγή αέρα. Επίσης στα άκρα του προφυλακτήρα υπάρχουν μικρότερες κατακόρυφες εσοχές που βελτιώνουν τη ροή του αέρα.
Πλατύτερες είναι πλέον οι καμάρες των τροχών, ενώ από κάτω τους συναντάμε ζάντες νέας σχεδίασης μέχρι 20 ιντσών. Λιγότερες ακμές υπάρχουν στο πίσω τμήμα του Santa Fe, ενώ τα οριζόντια διαιρούμενα πίσω Led φωτιστικά σώματα επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή κόκκινη λωρίδα. Στη βάση του προφυλακτήρα τοποθετείται αλουμινένια ποδιά, ενώ ψηλότερα βλέπουμε την αεροτομή οροφής.
Προαιρετικά το Santa Fe μπορεί να αποκτήσει το “Luxury Package”, το οποίο διατίθεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Hyundai. Περιλαμβάνει ζάντες 20 ιντσών, ενώ το κάτω τμήμα των προφυλακτήρων και των πλευρικών επιφανειών βάφεται με το χρώμα του αμαξώματος και όχι ματ μαύρο.
Εξίσου όμορφο είναι και το εσωτερικό του νέου Santa Fe, το οποίο σύμφωνα με τη Hyundai διακρίνεται για την πολυτέλεια, την ευρυχωρία και την ποιότητα των υλικών που προσφέρει.
Το ταμπλό πλέον είναι χαμηλότερο, ντύνεται με δερμάτινες επιφάνειες, η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί, αποκτώντας κυματιστή γραμμή που απελευθερώνει από κάτω της αποθηκευτικό χώρο.
Πάνω της τοποθετείται για πρώτη φορά ένα στρογγυλό περιστροφικό χειριστήριο για εναλλαγές των προγραμμάτων οδήγησης, κάτι που βλέπουμε πρώτη φορά στο Santa Fe. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής είναι 10,25 ιντσών.
Το Santa Fe γίνεται το πρώτο Hyundai στην Ευρώπη που αποκτά το νέο υβριδικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης Smartstream, για τα οποία περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές αργότερα.
Στη Γηραιά Ήπειρο το Santa Fe θα διατίθεται από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.