Ο Ατρέα Αντάμο, ο πεισματάρης αυτός Ιταλός, αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport, ψάχνει συνεχώς τους επόμενους πρωταθλητές μέσω του προγράμματος Hyundai Junior και για αποκτηση εμπειριών “στέλνει” πληρώματα να συμμετέχουν κυρίως σε τοπικά πρωταθλήματα με έντονο συναγωνισμό, όπως αυτά στην Ιταλία.
Ετσι στον αγώνα της Βορείου Ιταλίας, το 38ο Rally Due Valli, το μόνο ραντεβού του 2020 που προσμετρούσε τόσο για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι όσο και για το Ιταλικό Πρωτάθλημα WRC, την ομάδα εκπροσώπησαν οι Φινλανδοί Χουτούνεν-Λούκα.
Λόγω των καιρικών συνθηκών, βροχή, ομίχλη, λάσπη, ο ασφάλτινος αγώνας χαρακτηρίστηκε πολύ δύσκολος, είχε πολλές εξόδους, με τους Φινλανδούς να κάνουν έναν αγώνα χωρίς λάθη και να κερδίζουν. Ήταν ένας αγώνας-δοκιμή για το πλήρωμα από τη Φινλανδία με το εργοστασιακό Hyundai i20 R5 ενόψει ράλι Μόντσα, τελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Στη δεύτερη θέση οι Σκάντολα-Ντ΄Αμόρε με το Hyundai i20 R5 της Hyundai Rally Team Italia, που επέστρεψαν στις Ειδικές Διαδρομές της Βερόνα, μετά από δύο χρόνια. Ο τοπικός οδηγός ακολουθούσε με διαφορά 7,3 δευτ. όταν ένα κλατάρισμα τον εμπόδισε να κάνει την τελική επίθεση.
Τρίτη θέση Αλμπερτίνι-Φαπάνι ( Skoda Fabia R5 Evo 2), που εξασφάλισαν τον τίτλο στο ιταλικό πρωτάθλημα ασφάλτου ράλι με το βάθρο. Πρωταθλητές στη Βερόνα, επίσης οι Φοντάνα-Αρένα (Hyundai i20 WRC), που κατέκτησαν τον τίτλο του Ιταλικού WRC Championship.
Από τις εγκαταλείψεις οι Κρουνιόλα-Ομέτο (Citroen C3 R5) από έξοδο ενώ οδηγούσαν την κατάταξη.
Από την ίδια αιτία εγκατέλειψαν οι Μπάσο-Γκρανάι(Volkswagen Polo GTI R5) που μετά την εγκατάλειψη του Κρουνιόλα βρέθηκε επικεφαλής με διαφορά 40 δευτ. μπροστά από τον Χουτούνεν, και στο ίδιο σημείο οι Ροσέτι-Φενόλι (Hyundai i20 R5) βγήκαν επίσης εκτός δρόμου σχεδόν στο ίδιο σημείο, δημιουργώντας τεχνική δυσκολία για τη συνέχεια του αγώνα. 105 πληρώματα ειχαν δηλώσει συμμετοχή για τον ασφάλτινο αγώνα των 9 Ειδικών Διαδρομών. Σε 4 Ειδικές Διαδρομές έγραψε τον ταχύτερο χρόνο ο Κρουνιόλα,σε 2 Μπάσο και Χουτούνεν και σε μια ο Σκάντολα. ,