Άσχημη ήταν η εξέλιξη των δοκιμών του νέου Hyundai i20 R1 ενόψει της νέας χρονιάς, για τους Neuville – Wydaeghe.
Το βέλγικο πλήρωμα δοκιμάζοντας για πρώτη φορά το αυτοκίνητο προδιαγραφών 2022 σε σκληρές χειμερινές συνθήκες στην περιοχή της Αλσατίας είχαν άσχημη έξοδο με αποτέλεσμα ο Wydaeghe να τραυματιστεί στον ώμο του, ενώ τόσο Martijn όσο και ο Neuville μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο για ένα κύκλο εξετάσεων.
Διαβάστε ακόμη
Λεπτομέρειες που οδήγησαν σε αυτήν την άσχημη έξοδο δεν έχουν γίνει γνωστές.
Η πρώτη επαφή του βέλγικου πληρώματος δεν ήταν και τυχερή, καθώς η προγραμματισμένη πρώτη επαφή είχε αναβληθεί λόγω των πολύ άσχημων καιρικών συνθηκών.
Οι Tanak και Solberg συμπλήρωσαν πολλά χλμ. δοκιμών σε πάγο και χιόνι, πριν καθίσουν στα bucket οι Βέλγοι. Σύμφωνα με πληροφορίες ο κύκλος αυτός των δοκιμών σε αυτές τις καιρικές συνθήκες θα έκλειναν με τα δεδομένα των δοκιμών από το βέλγικο πλήρωμα.
Να σημειωθεί ότι το νέο Hyundai i20 R1 φέρει εντελώς νέο αμάξωμα με διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο όπου η ανάπτυξή του έγινε με κλειστές πόρτες, με τις δοκιμές του υβριδικού συστήματος να γίνονται με ένα πρωτότυπο με βάση το αγωνιστικό αυτοκίνητο που βλέπαμε στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, με τους Βέλγους να έχουν συμπληρώσει, όπως και τα άλλα πληρώματα της ομάδας πολλά χλμ. δοκιμών.
Εξάλλου ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport Andrea Adamo είχε δηλώσει ότι το αυτοκίνητο με το οποίο η ομάδα θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2022 δεν έχει σχέση με αυτό που βλέπετε.
Να δούμε πως θα εξελιχθεί το πρόγραμμα δοκιμών της ομάδας καθώς το αυτοκίνητο φέρει πολλές ζημιές κυρίως στο roll –cage.
Πάντως είναι μια ευκαιρία για σχολιασμό για το πώς ο Wydaeghe εξήλθε του αυτοκινήτου καθώς ο άλλος συνοδηγός της ομάδας ο Jarveoja, συνοδηγός του Tanak, είχε δηλώσει ότι τα νέα roll-cage περιορίζουν το χώρο και υπάρχει δυσκολία στη διαδικασία εισόδου-εξόδου, πόσο μάλλον σε μια έξοδο, σε μια ανατροπή, που κάνει το ζήτημα ακόμα πιο δύσκολο.