O εξηλεκτρισμός κτυπάει την πόρτα και της Aston Martin, σηματοδοτώντας το τέλος των «καθαρόαιμων» της μάρκας με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Κατόπιν τούτου, η βρετανική εταιρεία πουσάρει, στο φώτο-φίνις, το δικό της ξεχωριστό κεφάλαιο των υψηλών αποδόσεων/επιδόσεων από θηριώδη θερμικά μοτέρ. Μετά το V12 Vantage και το DBX 707, το νέο DBS 770 Ultimate έρχεται σύντομα («στις αρχές του 2023»), ως η τελική έκδοση του grand tourer DBS με κινητήρα V12 .
Εκτός από το υπεραυτοκίνητο Valkyrie (1160 ίπποι) , θα είναι η πιο ισχυρή Aston για δρόμο που κατασκευάστηκε ποτέ, η «ναυαρχίδα των 759 ίππων που θα τους ξεπεράσει όλους», σύμφωνα με την εταιρία.
Ο κινητήρας αποτελεί το πιο ισχυρό παράγωγο του διπλού υπερτροφοδοτούμενου V12 των 5,2 λίτρων του DBS, που θα βγάζει, πλέον, 759 ίππους (+44). Η απόδοση ροπής 900 Nm του «τυπικού» μοντέλου ξεπερνά, ήδη, τα όρια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων, επομένως αυτή η τιμή μένει αμετάβλητη για το 770 Ultimate.
Όσον αφορά την επιτάχυνση, το DBS παίζει στα όρια της πρόσφυσης λόγω της διάταξης κινητήρας μπροστά/κίνηση πίσω, ωστόσο, αναμένεται ότι το 770 θα περιορίσει μερικά δέκατα από τον τυποποιημένο χρόνο των 3,4 δευτερολέπτων για το 0-100 χλμ/ώρα. Η τελική ταχύτητα θα μπορούσε επίσης να ξεπεράσει τα 340 χλμ/ώρα του DBS, ανάλογα με την έκταση των αεροδυναμικών τροποποιήσεων.
Πιθανότατα θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί την παρόμοια σχεδιασμένη Ferrari 812 Competizione , μια αναβαθμισμένη έκδοση της 812 Superfast και της ταχύτερης και ισχυρότερης Ferrari που κυκλοφορεί στο δρόμο, με απόδοση 819 ίππων.
Παράλληλα με την πρόσθετη ισχύ, η Aston Martin θα παρουσιάσει μια πιο σπορ ρύθμιση πλαισίου για το μοντέλο περιορισμένης λειτουργίας, με ανασυντονισμένα ελατήρια, αμορτισέρ και βαθμονόμηση λογισμικού για περισσότερη αμεσότητα και ακρίβεια.
Η δομή αλουμινίου του 770 καλύπτεται, επίσης, από πάνελ αμαξώματος με ανθρακονήματα, ενώ η αεροδυναμική δείχνει παρόμοια με αυτή της «φουσκωμένης» επιθετικής εμφάνισης του DBX 707. Δεδομένου ότι το στάνταρ DBS χρησιμοποιεί, ήδη, ανθρακονήματα, το 770 πιθανότατα δεν θα μειώσει σημαντικά τα 1.693 κιλά καθαρού βάρους.
Αναμένονται περισσότερες αλλαγές στο εσωτερικό, με προσαρμοσμένα καθίσματα, επενδύσεις και επιλογές ταπετσαρίας, αν και η γενική αρχιτεκτονική της καμπίνας θα είναι οικεία.
Θα κατασκευαστούν μόλις 499 κομμάτια του 770 και η Aston Martin περιγράφει το νέο μοντέλο ως το «απόλυτο φινάλε μιας γραμμής αίματος», υποδεικνύοντας ότι θα είναι η τελευταία επανάληψη του DBS. Δεδομένης της καταιγιστικής ισχύος και της περιορισμένης παραγωγής, το 770 είναι πιθανό να κοστίζει πολύ πάνω από 300.000 λίρες Αγγλίας…
Διαβάστε ακόμα: