To Φεβρουάριο του 2022 η Aston Martin παρουσίασε την DBX707, την οποία χαρακτήριζε τότε το ισχυρότερο πολυτελές SUV στον κόσμο.
Δυο χρόνια μετά την πρεμιέρα της DBX707, η βρετανική εταιρεία προχώρησε στην ανανέωση της κορυφαίας έκδοσης, η οποία πλέον είναι η μοναδική στη γκάμα, καθώς η «απλή» DBX καταργείται.
Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εσωτερικό της ανανεωμένης DBX707, αντλώντας έμπνευση από τις DB12 και Vantage. Στην υπερυψωμένη βάση της κεντρικής κονσόλας βλέπουμε ότι διατηρείται η υπερσυγκέντρωση κουμπιών και χειριστηρίων. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, η οποία υποστηρίζει νέο σύστημα πολυμέσων, ασύρματη συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
Πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών. Η ανανεωμένη DBX707 προσφέρεται σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα, τα οποία είναι τα “Inspire Sport”, “Inspire Comfort” και οι εξατομικευμένες δημιουργίες του τμήματος Q. Στάνταρ είναι οι ζάντες των 22 ιντσών και προαιρετικές των 23 ιντσών.
Στο στάνταρ εξοπλισμό περιέχεται το ηχοσύστημα με 14 ηχεία και ισχύ 800 Watt, ενώ προαιρετικά μπορεί να εγκατασταθεί το πιο δυνατό της Bowers & Wilkins με συνολικά 23 ηχεία και ισχύ 1. 600 Watt.
Οι επεμβάσεις στην εξωτερική εικόνα της νέας DBX707 είναι ανεπαίσθητες, καθώς περιορίζονται στις αναδυόμενες πλέον χειρολαβές των θυρών και στα νέα ένθετα για τα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών. Η παλέτα για το αμάξωμα περιλαμβάνει πλέον πέντε νέες αποχρώσεις (“Epsilon Black”, “Helios Yellow”, “Sprint Green”, “Malachite Green” και “Aura Green”), καθώς και την απόχρωση “Podium Green” που ήταν αποκλειστικά διαθέσιμη στην DBX707 ARM23 Edition.
Στο πόστο του παραμένει ο V8 twin-turbo των 4.0 λίτρων της AMG, ο οποίος παράγει 707 ίππους και 900 Nm ροπής. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και με σύστημα τετρακίνησης, ενώ μπορεί να μεταφερθεί μέχρι και το 100% της ροπής στους πίσω τροχούς.
Για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν μόλις 3,2 δευτ. και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα. Σημειώνεται ακόμα ότι τα ηλεκτρονικά αμορτισέρ και η αερανάρτηση λαμβάνουν νέα βαθμονόμηση για βελτιωμένο χειρισμό του οχήματος. Η Aston Martin θα ξεκινήσει την παραγωγή της ανανεωμένης DBX707 το δεύτερο τρίμηνο του 2024, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το τρίτο τρίμηνο του έτους.