Υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα μόνο, θα περιλαμβάνει η γκάμα της Aston Martin από το 2030 και μετά, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων, Tobias Moers.
Ρεύμα παντού
Η μοναδική εξαίρεση στα παραπάνω θα είναι τα μοντέλα που προορίζονται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, όμως το ποσοστό επί των πωλήσεων που αφορά τα εν λόγω μοντέλα θα είναι μικρότερο του 5%.
Κατά τη διάρκεια της σχετικής ανακοίνωσης ο Γερμανός είπε πόσο σημαντική είναι για την εταιρεία αυτή η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, αλλά και ότι η συνεργασία που υπάρχει με τη Mercedes σε πολλαπλά επίπεδα, θα παίξει και εδώ κυρίαρχο ρόλο.
Ειδικοί κινητήρες AMG πολλών ίππων αποκλειστικά για την Aston Martin
Το αρχικό σχέδιο του Moers προβλέπει ότι όλα τα μοντέλα δρόμου που φέρουν το σήμα της Aston Masrtin θα είναι υβριδικά και ηλεκτρικά μέχρι το 2025. Από εκεί και μετά, μέχρι το 2030, το 45% θα κινείται αποκλειστικά με μπαταρίες, με το υπόλοιπο ποσοστό να έχει συνδυασμό θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα.
Τα άμεσα σχέδια
Εκτός του Moers, το λόγο πήρε και ο Lawrence Stroll, ο μεγαλομέτοχος της Aston Martin. Μεταξύ όσων είπε είναι ότι το τρίτο τρίμηνο του 2021 θα έρθει μία νέα εκδοχή της DBX, η οποία σύμφωνα με φήμες θα κινείται από υβριδικό σύνολο με το θερμικό μοτέρ να είναι V6. Επιπλέον, το 2023 τα προσθιοκίνητα μοντέλα θα δεχτούν ανανέωση.
Πρόσφατα ο Stroll είχε πει κάτι ακόμα. Ότι το 2025 θα παρουσιαστούν δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Το ένα θα είναι SUV Και το άλλο θα είναι sports car. Όπως όλα δείχνουν, αυτά τα μοντέλα θα χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τεχνολογίες που θα προέρχονται από τη Mercedes.
Αυτά που γίνονται τώρα
Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στα τελευταία στάδια της προετοιμασίας της βρίσκεται και η Valkyrie, με το υβριδικό hypercar να παρουσιάζεται το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Έχει ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6.5 λίτρων και σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 1160 ίππους και 900 Nm ροπής. Θα παραχθούν μόλις 150 μονάδες και η τιμή τους θα είναι ξεκινούν από τα 3.2 εκατομμύρια δολάρια.
Υβριδικά και ηλεκτρικά σύνολα λοιπόν θα έχει και η Aston Martin, αναγκαζόμενη να ακολουθήσει το ρεύμα της εποχής.