Ο τεχνικός διευθυντής της Aston Martin, Νταν Φάλοους, λέει ότι η νέα αεροσήραγγα της ομάδας θα είναι έτοιμη εγκαίρως, ώστε να συνεισφέρει στο αυτοκίνητο του 2025.
Η αεροδυναμική σήραγγα αποτελεί βασικο κομμάτι του νέου εργοστασίου της Aston Martin που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή στο Silverstone. Ενώ όμως η κύρια εγκατάσταση θα είναι διαθέσιμη μέχρι τον ερχόμενο Μάιο, η σήραγγα δεν θα χρησιμοποιηθεί μέχρι το επόμενο έτος.
Η ομάδα μέχρι στιγμής χρησιμοποιούσε την αεροδυναμική σήραγγα της Mercedes, στο Brackley, και εκεί θα κάνει και τη βασική εργασία για την AMR25 πριν μεταβεί στη νέα εγκατάσταση όταν ολοκληρωθεί και δοκιμαστεί πλήρως.
«Ο στόχος για την αεροδυναμική σήραγγα είναι να γίνει διαθέσιμη στα μέσα του 2024», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής Νταν Φάλοους. «Ελπίζουμε ότι θα έχει συμβάλλει στο μονοθέσιο του 2025. Νομίζω ότι, ανάλογα βέβαια με το πώς θα πάει η λειτουργία του και γενικότερα τα πράγματα στο τούνελ, αυτό θα είναι ίσως το πρώτο αυτοκίνητο που θα έχει σημαντικό αντίκτυπο.
«Σε ό,τι αφορά το ίδιο το εργοστάσιο, θα είναι διαθέσιμο το επόμενο έτος, σταδιακά, οπότε ελπίζουμε ότι τα μονοθέσια πριν από την AMR25 θα δουν επίσης τα οφέλη του νέου εργοστασίου».
Ο Φάλοους σημείωσε ότι η μετάβαση σε μια νέα αεροδυναμική σήραγγα δεν γίνεται… εν μία νυκτί και πως η ομάδα θα τη χρησιμοποιήσει μόνο όταν ολοκληρωθεί πλήρως.
«Αναπόφευκτα όταν κατασκευάζεται μια αεροδυναμική σήραγγα πρέπει να ακολουθηθεί μια διαδικασία για να μπει σε λειτουργία», είπε. «Και αυτό για να «δώσει» τους αριθμούς που περιμένεις να δεις.
«Είμαστε αρκετά τυχεροί που κάνουμε δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα της Mercedes, η οποία είναι μια εγκατάσταση πολύ υψηλής ποιότητας. Επομένως πρέπει να βεβαιωθούμε ότι η νέα μας εγκατάσταση θα δίνει αποτελέσματα που είναι παρόμοια με αυτά που παίρνουμε τώρα.
«Και αυτό παίρνει έναν ορισμένο χρόνο. Υπάρχουν όμως πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να επιταχύνουμε αυτή τη διαδικασία. Προφανώς ο στόχος είναι να μπούμε εκεί όσο πιο γρήγορα μπορούμε».