To νέο hypercar της Aston Martin το Valhalla, που αρχικά είχε προγραμματιστεί να φέρει στο κέντρο και πίσω υβριδικό σύνολο V6 της βρετανικής εταιρίας, μετά την πιο δυναμική είσοδο της Mercedes στη μετοχική σύνθεση, όλα δείχνουν ότι η παροχή ενέργειας θα φέρει τα αρχικά AMG.
Oι πληροφορίες αναφέρουν για νέο V8 μοτέρ 4 λίτρων plug-in hybrid απόδοσης 800 λίτρων καθώς και 6κύλινδρο εν σειρά 3λίτρων, καθώς η Mercedes θα σταματήσει την παραγωγή 3λιτρων κινητήρων σχήματος V.
Aston Martin DBS & Vantage 007 Edition
Τους επόμενους μήνες θα υπάρξει μια πιο ξεκάθαρη σκέψη για τις τεχνικές επιλογές της Aston Martin, η οποία δείχνει κατά κάποιον τρόπο τα βήματα που ακολουθεί στον ορίζοντα με το Valhalla αλλά και με τη νέα Vanquish, επίσης με μηχανικό σύνολο στο κέντρο και πίσω (αναμένεται το 2022), ενω στη συνέχεια το λόγο θα έχει το υβριδικό DBX, το 2023.
Μέχρι το 2024, οι στόχοι της Aston Martin είναι το 25% των πωλήσεων να αποτελούν εξηλεκτρισμένα μοντέλα.
Το αμιγώς ηλεκτρικό το οποίο αναμενόταν μεταξύ 2021 και 2022, αναβάλλεται για το διάστημα 2025-2026 με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα «γεννηθεί» με την αρθρωτή πλατφόρμα EVA πάνω στην οποία έχει αναπτυχθεί η EQS της Mercedes. Αυτό αποτελεί μια πιο οικονομική λύση, ακόμα και για την Aston Martin, παρά να ξεκινήσει μια μακριά και χρονοβόρα ανάπτυξη του μοντέλου.
Πάντως και σε αυτήν την περίπτωση, η συνεργασία δηλαδή με τη Mercedes για την ανάπτυξη του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της Aston Martin, θα φέρει την ονομασία Lagonda, όπως αρχικά είχε τονίσει ο Άντι Πάλμερ, διευθύνων σύμβουλος της Βρετανικής εταιρίας.