Μπορεί πριν από ένα 24ωρο να παρουσιάστηκε το νέο Audi A3, περισσότερα διαβάστε εδώ που όμως οι παραγγελίες -όχι οι παραδόσεις- ξεκινούν αυτόν τον μήνα για τις εκδόσεις βενζίνης και diesel A3 35, εμείς όμως κάναμε ακόμα μια βόλτα με το υπάρχον Α3 Sportback.
Ωραίο το κόκκινο «αγωνιστικό» χρώμα στο Αudi A3 Sportback. Τονίζεται η σιλουέτα ακόμα περισσότερο σε αντίθεση με τη μαύρη μεγάλη μάσκα, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στις άκρες των φτερών με τις αεροδυναμικές λεπτομέρειες, αλλά και την παντελή έλλειψη κάθε περιττού χρωμίου .
Κάτι που σίγουρα στο γερμανικό μοντέλο θα αφαιρούσε από το στυλ του.
Θα θέλαμε μαύρες και τις ζάντες 18 ιντσών (225/40 οι διαστάσεις των ελαστικών) που φέρουν διχρωμία σε φόντο γκρι.
Το κόκκινο λοιπόν των φωτογραφιών είναι η έκδοση με τον κινητήρα 1.5 λίτρων που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt.
Η απόδοσή του 150 ίπποι με 250 Nm ροπή και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, τεχνολογίας S tronic, διπλού συμπλέκτη.
Το μοτέρ αυτό φέρει σύστημα που σταματάει τη λειτουργίες των δυο κυλίνδρων όταν το αυτοκίνητο κινείται σταθερά και με μεσαίες ταχύτητες προς όφελος της οικονομίας
Και καθώς αναφερθήκαμε στην οικονομία η μέση κατανάλωση που κατάγραψε το κομπιούτερ ήταν στα 8,7 λίτρα/100 χλμ.
Audi: Tο driving menu διαθέτει τις επιλογές efficiency, comfort, auto, individual, dynamic,
Αλλάζει το στυλ οδήγησης, που πιο πολύ μας άρεσε ότι «σφίγγει» το τιμόνι.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο δικαιολογεί με τον καλύτερο τρόπο τον premium χαρακτήρα, ειδικά από την φροντισμένη ατμόσφαιρα του εσωτερικού.
Πατάει πολύ καλά στο δρόμο, παρά τα χαμηλού προφίλ ελαστικά, που σημαίνει την έμφαση που έχουν δώσει οι τεχνικοί στην ανάπτυξη της ανάρτησης.
Η ποιότητα κύλισης σε υψηλό βαθμό, όπως και η ηχομόνωση, με αποτέλεσμα να επικρατεί ηρεμία στο εσωτερικό.
Πολύ καλή η θέση οδήγησης, έχοντας καλή περιμετρική ορατότητα, με τον οδηγό να έχει στη «ματιά» του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και κάπως πιο χαμηλά, «μέσα» στο ταμπλό την οθόνη, με κλίση προς τον οδηγό.
Στο κάτω μέρος της κονσόλας είναι ο το state of art επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, το μπουτόν για start/stop του κινητήρα, και το μπουτόν για την αυξομείωση της έντασης του Hi-Fi.
Αudi: Στο πάνω μέρος της κονσόλας, είναι το μπουτόν με την ένδειξη «drive select».
Τα καθίσματα συνδυάζουν δέρμα/ύφασμα, φέρουν ενιαίο προσκέφαλο, με καλή στήριξη του σώματος, με το logo «S» από το S-line.
Το πορτμπαγκαζ προσφέρει 380 λίτρα, με κιτ αποσκευών.
Υπάρχει όμως χώρος για ρεζέρβα, κάτι που σας συστήνουμε.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο σε συνδυασμό μοτέρ-κιβώτιο ξεδιπλώνει και κάτι επιπλέον. Το σπορ χαρακτήρα του.
Eίναι και η χαμηλή θέση οδήγησης που σου δίνει μια ακόμα αίσθηση περί του δρόμου.
Αλλά όλη την «ιστορία» την υπογράφουν οι αναρτήσεις.
Το μοτέρ ακολουθεί πιστά τις εντολές. Είναι άμεση η απόκριση.
Ενστάσεις γύρω από τα φρένα δεν υπάρχουν ως προς την απόδοσή τους.
«Πατάει» όπως προαναφέραμε καλά στο δρόμο το γερμανικό αυτοκίνητο, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν τη διαδρομή σ΄ένα πολύ φροντισμένο περιβάλλον, από πλευράς υλικών.
Οι χώροι για τους πίσω είναι συνάρτηση της σωματικής διάπλασης οδηγού/συνοδηγού.
Για τους φίλους των επιδόσεων, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 224 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,1 δευτ. με 128 γρ./χλμ. εκπομπές ρύπων.
Αυτό είναι το Α3 Sportback στην πλούσια έκδοση S-Line.
H ασφάλεια, η ποιότητα, είναι αυτά που κάνουν τον οδηγό να αισθάνεται πολύ όμορφα σε αυτήν τη γερμανική κατασκευή, είτε οδηγώντας στον κύκλο της καθημερινότητας, είτε τα week-end.
Τιμές από 34.980 ευρώ.
Περισσότερες φωτογραφίες: