To Audi e-tron μετράει ήδη τρία χρόνια στην αγορά και η γερμανική εταιρεία προέβη σε ουσιαστικές αναβαθμίσεις.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του ανανεωμένου e-tron GT είναι σίγουρα η ισχύς της έκδοσης RS GT Performance, που φτάνει τους… 925 ίππους, καθιστώντας το έτσι το πιο ισχυρό Audi παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ, ξεπερνώντας κατά πολύ ακόμα και του R8 V10.
Χάρη στους ανασχεδιασμένους ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), έχει ενισχυθεί η ισχύς του e-tron GT, που πλέον διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, την S e-tron GT, την RS e-tron GT και την κορυφαία RS e-tron GT Performance.
Audi e-tron GT: Σε τρεις παραλλαγές ισχύος
Οι τιμές ισχύος έκαστης έκδοσης είναι 679, (από 476 η σημερινή βασική), 856 (από 598 η σημερινή RS) και 925 ίππους η κορυφαία τετρακίνητη RS GT Performance.
Η αυξημένη ισχύς σε όλες τις εκδόσεις, έφερε και τις ανάλογες… μειώσεις σε χρόνους για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, που πλέον φτάνουν σε επίπεδα hypercar. Ακόμα και η πιο… αργή S GT χρειάζεται μόλις 3.4 δευτ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα,η RS 2.8 δευτ. και η Performance 2.5 δευτ., καθιστώντας το ένα από τα ταχύτερα τετραθέσια αυτοκίνητα παραγωγής.
Η τελική ταχύτητα όλων των εκδόσεων, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ αναβαθμισμένο είναι το σύστημα πέδησης με δεκαπίστονες δαγκάνες σε όλες τις εκδόσεις, με τις εκδόσεις RS να φέρουν δισκόπλακες με επικάλυψη καρβιδίου του Βολφραμίου, ενώ προαιρετικά διατίθενται και κεραμικά φρένα.
Πιο ελαφρύς ηλεκτροκινητήρας
Παρόλη την αύξηση ισχύος, η Audi κατάφερε να μειώσει το βάρος του ηλετροκινητήρα του πίσω άξονα κατά 10 κιλά, ενώ, όπως είναι λογικό, ενισχυμένοι είναι και οι άξονες μετάδοσης, ώστε να αντιμετωπίσουν την επιπλέον ισχύ και ροπή, ενώ στις εκδόσεις RS υπάρχει και διακόπτης στιγμιαίας αύξησης ισχύος κατά 95 ίππους, για 10 δευτ. και με ένδειξη αντίστροφης μέτρησης στον πίνακα οργάνων.
Η αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας στις 105 kWh οδηγεί και σε αύξηση της αυτονομίας που φτάνει τα 609 χλμ., ενώ αυξημένη είναι και η ικανότητα φόρτισης, από φορτιστή ισχύος 300 kW, αντί 250 kW του σημερινού μοντέλου. Σύμφωνα με την Audi, σε μόλις 10 λεπτά σε ταχυφορτιστή, μπορεί να ανακτήσει αυτονομία 280 χλμ.
Ενεργητικές αναρτήσεις σε όλες τις εκδόσεις
Όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου e-tron εξοπλίζονται με την ενεργητική αερανάρτηση της Audi, δύο θαλάμων/δύο βαλβίδων, με τις εκδόσεις RS να έχουν δυνατότητα δύο διαφορετικών, προσωπικών επιλογών, εκτός από τις τρεις προεπιλεγμένες (efficiency, comfort και dynamic).
Η αερανάρτηση διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος, ενώ όταν είναι σταθμευμένο, μπορεί να ανασηκώνει το αυτοκίνητο μεταξύ 55 και 77 χιλιοστών σε δευτερόλεπτα. Προαιρετικά διατίθεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ το τιμόνι, διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία.
Οι παραγγελίες του ανανεωμένου e-tron έχουν ήδη ξεκινήσει στη Γερμανία.
Oι τιμές στη Γερμανία είναι οι εξής. Για την έκδοση S e-tron GT από 126.000 ευρώ, για την RS e-tron GΤ από τα 147.500 ευρώ, και η top,η, RS e-tron GT performance από τα 160.500 ευρώ.