H Audi έχει μακρά παράδοση στη διασφάλιση της μέγιστης ασφαλείας, που παρέχουν στους επιβάτες τα μοντέλα της.
Η premium εταιρεία όμως δεν επαναπαύεται στις δάφνες της, αλλά δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να διακρίνεται στον τομέα της ασφάλειας, με τρανταχτή απόδειξη τα εγκαίνια των νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων, όπου θα διεξάγονται απαιτητικές δοκιμές πρόσκρουσης.
Το νέο Κέντρο Ασφάλειας Οχημάτων βρίσκεται στην έδρα της Audi, στο Ίνγκολσταντ της Γερμανίας, εκεί θα εργάζονται περίπου 100 άτομα, ενώ για την ολοκλήρωσή του χρειάστηκαν τρία χρόνια και μια μεγάλη επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ.
Στο στάδιο σχεδίασης των εγκαταστάσεων, διασφαλίστηκε ότι θα επιτρέπονται δοκιμές πρόσκρουσης που υπερβαίνουν κατά πολύ τις τρέχουσες απαιτήσεις των πολλών αγορών που πωλούνται τα Audi, καθώς και ότι θα υπάρχει προσαρμοστικότητα για μελλοντικές αλλαγές στις προδιαγραφές ασφαλείας των αυτοκινήτων.
Οι νέες εγκαταστάσεις των δοκιμών πρόσκρουσης είναι ακόμα μεγαλύτερες σε ένα χώρο 130 x 110 μέτρων, ενώ το ύψος βρίσκεται στα 20 μέτρα. Η περιοχή των δομικών πρόσκρουσης έχει διαστάσεις 50 x 50 μέτρα, ενώ οι ράγες μετωπικής σύγκρουσης συνολικό μήκος 250 μέτρων, επιτρέποντας δοκιμές με ακόμα υψηλότερες ταχύτητες. Σημειώνεται ακόμα ότι παρέχεται η δυνατότητα σύγκρουσης δύο οχημάτων σε γωνία 90 μοιρών.
Μια επιφάνεια πρόσκρουσης, βάρους 100 κιλών, μπορεί να μετακινηθεί και να περιστραφεί, επιτρέποντας πολλούς διαφορετικούς τύπους δοκιμών πρόσκρουσης. Επίσης υπάρχει κινούμενο δάπεδο για πραγματοποίηση πλευρικών δοκιμών πρόσκρουσης των οχημάτων σε σταθερά εμπόδια. Κάμερες υψηλής ταχύτητας και τα ενεργειακά αποδοτικά συστήματα Led φωτισμού, συμβάλουν στη μελέτη των αποτελεσμάτων μετά από κάθε δοκιμή πρόσκρουσης.
Τρισδιάστατες σαρώσεις χρησιμοποιούνται για τη ψηφιακή επεξεργασία των παραμορφωμένων αμαξωμάτων μετά τις δοκιμές πρόσκρουσης. Πολύτιμοι σύμμαχοι παραμένουν τα περισσότερα από 60 ανδρείκελα, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα επιβατών από παιδιά 18 μηνών έως ενήλικες βάρους 102 κιλών, ενώ χρησιμοποιούν έως και 150 αισθητήρες για τη λήψη σχετικών δεδομένων κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης.
Τέλος, για την ιστορία να πούμε ότι η Audi δημιούργησε για πρώτη φορά στο Ίνγκολσταντ χώρο δοκιμών πρόσκρουσης οχημάτων το 1970, τον οποίο χρησιμοποίησε για τις επόμενες πέντε δεκαετίες.