Οι αμφιβολίες της Ευρώπης για τη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν αλλάζουν τη στρατηγική της Audi.
Το brand από το Ίνγκολσταντ, μία από τις πρώτες εταιρίες που ανακοίνωσε λεπτομερώς την ηλεκτρική της στρατηγική, επιβεβαιώνει την προθυμία της να πουλά μόνο (;) νέα ηλεκτρικά οχήματα από το 2026, που ώθησε σε αυτό έδωσε το +44% των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που καταγράφηκαν το 2022.
Επίσης κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνέντευξης Τύπου, η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους ανακοίνωσε την άφιξη 20 νέων μοντέλων μέχρι το 2025 (;) μεταξύ αυτών και αμιγώς ηλεκτρικών, με στόχο να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις της μάρκας.
Ξεκινώντας από αυτό το τελευταίο σημείο, η Audi δεν εισήλθε σε πολλές λεπτομέρειες κατά τη συνέντευξη (και δεν έδειξε φωτογραφία teaser, όπως συμβαίνει συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις), ενώ διευκρίνισε ότι 10 από τα αναμενόμενα νέα μοντέλα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Και ανάμεσά τους θα είναι ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό τοποθετημένο χαμηλότερα από το Q4 e-tron.
Αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα δούμε ένα συμπαγές Audi, μήκους περίπου 4,2-4,3 μέτρων και με τιμές κάτω των 56.000 ευρώ (ο ελάχιστος τιμοκατάλογος για το Q4 στην αγορά της Ευρώπης), αλλά δεν είναι ακόμη σαφές εάν πρόκειται για crossover ή compact. Ίσως πρόκειται για την ηλεκτρική έκδοση του A3, που θα φέρει διαφορετική ονομασία.
Και αυτό γιατί είναι γεγονός είναι ότι όλα τα επόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας θα φέρουν ζυγή αρίθμηση, σε μια διαδικασία που έχει ήδη ξεκινήσει με το προαναφερθέν Q4 και η οποία πρόσφατα συνεχίστηκε με την ανανέωση του e-tron, που έγινε Q8 e-tron.
Και συνέχεια για αυτήν την άποψη είναι ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2023 η Audi επιβεβαίωσε ότι θα δούμε το Q6 e-tron, το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PPE.
Και τώρα στα της επένδυσης για όλα αυτά τα νέα μοντέλα της μάρκας.
Γενικά, για να υποστηρίξει την έρευνα και την ανάπτυξη της γκάμας υπολογίζεται ότι η επένδυση θα ξεπεράσει τα 43 δισ. ευρώ…