Στα νέα Audi RS6 Avant & RS7 Sportback Performance, τοποθετείται βελτιωμένος, ισχυρότερο κινητήρας και νέο πακέτο εξοπλισμού.
Η εξέλιξη και η βελτίωση δε σταματούν, ακόμα και αν πρόκειται για τις κορυφαίες εκδόσεις καταξιωμένων μοντέλων. Υπό αυτό το πρίσμα, η Audi παρουσίασε τις εκδόσεις Performance των RS6 Avant και RS7 Sportback.
Οι 600 ίπποι των απλών RS6 Avant και RS7 Sportback, μόνο λίγοι δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, ωστόσο με την τοποθέτηση μεγαλύτερου τούρμπο στον V8 biturbo των 4.0 λίτρων και αύξηση της πίεσης σα 2,6 bar (από 2,4) η ισχύς πλέον φτάνει τους 630 ίππους και η ροπή τα 850 Nm (από 600 ίππους και 800 Nm αντίστοιχα).
Εκτός από αυξημένη ισχύ, οι εκδόσεις Performance είναι και πιο ελαφριές, αφού μειώθηκε το επίπεδο της ηχομόνωσης μεταξύ του κινητήρα και του θαλάμου των επιβατών, ενισχύοντας παράλληλα και την ακουστική… πανδαισία.
Ο συνδυασμός ισχυρότερου κινητήρα και μειωμένου βάρους, βελτιώνει ελαφρά και τις επιδόσεις, αφού τα πρώτα 100 χλμ./ώρα καλύπτονται από στάση πλέον σε 3,4 δευτ., από 3,2 δευτ. και για τα δύο μοντέλα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα με την επιλογή όμως του RS Dynamic Package plus, έναντι 280 χλμ./ώρα με το απλό RS Dynamic Package. Το συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού, το plus, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κεραμικά φρένα, με δισκόπλακες διαμέτρου… 440 χλστ. μπροστά και 370 χλστ. πίσω. Το όφελος είναι σημαντικό, αφού εκτός από τη μεγαλύτερη αντοχή και τις μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος, τα κεραμικά φρένα είναι και κατά 34 κιλά πιο ελαφριά από τα συμβατικά.
Εκτός από τον κινητήρα, έγιναν περιορισμένες επεμβάσεις και σε άλλα μηχανικά μέρη, όπως το κεντρικό μπλοκέ διαφορικό, που αντικαταστάθηκε με νέο, πιο ελαφρύ και πιο συμπαγές. Η κίνηση μεταδίδεται, μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Tiptronic, φυσικά μόνιμα σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40/60 μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ενώ ανάλογα με τις συνθήκες, το ποσοστό μπορεί να μεταβληθεί μεταξύ 70/30 και 15/85.
Νέος προαιρετικός εξοπλισμός
Η Audi δίνει τη δυνατότητα, προαιρετικά, έναν ακόμα τρόπο μείωσης του βάρους, με την επιλογή ζαντών 22” ελαφρού κράματος με ειδικά εξελιγμένη τεχνική χύτευσης. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, αφού ο κάθε τροχός 22” ζυγίζει 5 κιλά λιγότερο, από εκείνον των 21” της απλής έκδοσης, κάτι που σημαίνει πως το συνολικό όφελος είναι 20 κιλά, χωρίς να ξεχνάμε και τα πλεονεκτήματα που επιφέρει η μείωση του φερόμενου βάρους, όπως η αμεσότητα στις αντιδράσεις και η βελτιωμένη απόκριση.
Αν δηλαδή ο τυχερός μελλοντικός ιδιοκτήτης επιλέξει και τις νέες ζάντες και τα κεραμικά φρένα, θα αποκτήσει ένα RS6 Avant Performace ή ένα RS7 Sportback, κατά… 54 κιλά πιο ελαφρύ. Η πιο δύσκολη ωστόσο επιλογή, ο τύπος του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τη χρωματική απόχρωση.