Οι Κινέζοι θέλουν να αγοράσουν το εργοστάσιο της Audi στο Βέλγιο και η NIO είναι μία από τις υποψήφιες για εξαγορά του και αναμένεται να στείλει προσφορά, εάν δεν έχει στείλει ήδη
Το ενδιαφέρον της ΝΙΟ προκύπτει καθώς ο Όμιλος Volkswagen έχει κάνει σαφές ότι θα πρέπει να κλείσει ορισμένα εργοστάσια.
Έτσι οι Κινέζοι δεν χάνουν την ευκαιρία και θέλουν να εξαγοράσουν αυτές τις μονάδες παραγωγής ώστε να παρακάμψουν τους δασμούς στα αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, και φυσικά έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά τους.
Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου, ο Γερμανικός Όμιλος θα λάβει μια προσφορά αγοράς από τη κινεζική NIO που ενδιαφέρεται να αγοράσει το εργοστάσιο της Audi στο Βέλγιο, που βρίσκεται κοντά στις Βρυξέλλες.
Η είδηση αποκαλύφθηκε από το βελγικό πρακτορείο ειδήσεων De Tijd, σύμφωνα με το οποίο αντιπροσωπεία της NIO επισκέφτηκε το εργοστάσιο της Audi τις τελευταίες εβδομάδες για να αξιολογήσει την αγορά του.
Αudi: Σταματάει η παραγωγή του Q8
Ο Όμιλος Volkswagen είχε ήδη αποφασίσει να μην παράγει άλλα Audi στο Βέλγιο, με το Q8 e-tron να είναι το τελευταίο, και διακυβεύονται 2.910 θέσεις εργασίας.
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου υπήρξαν αρκετές διαμαρτυρίες στο εργοστάσιο για το κλείσιμο του εργοστασίου, πέρα από τις αναταραχές στα άλλα εργοστάσια για άμεσες απολύσεις, το οποίο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες ήταν το πρώτο της γερμανικής εταιρείας που ανακηρύχθηκε Carbon Zero,δηλαδή με μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Η NIO, η οποία εστιάζει σε μεγάλο βαθμό στην αγορά της Ευρώπης, όπως και άλλοι κινέζοι κολοσσοί, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι γραμμές συναρμολόγησης, για τα αυτοκίνητά της που πωλούνται επί του παρόντος σε Σουηδία, Δανία Νορβηγία, Ολλανδία, Γερμανία, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το el8 αναμένεται στην αγορά της Γερμανίας τις προσεχείς εβδομάδες.
Πρόκειται για πολυτελές SUV, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, μήκους 5.099 μ. με θέσεις για 7 επιβάτες και αυτονομία 510 χλμ.
Φυσικά ξεχωρίζει η ψηφιακή προσέγγιση με πίνακα οργάνων 16.3 ίντσες και η κεντρική οθόνη-κάθετη τοποθετημένη- 12.8 ιντσών, με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα.
Υπάρχει όμως ένα αγκάθι σε όλη αυτήν την ιστορία, οι δασμοί, που το αποτέλεσμα ίσως επηρεάσει τις εμπορικές σχέσεις μεταξύ της Κίνας και της Ευρωπαϊκής Ένωση.
Τον Ιούνιο, η NIO δήλωσε ότι είναι κατά των πρόσθετων ευρωπαϊκών δασμών, αλλά επιβεβαίωσε το υψηλό της ενδιαφέρον της για την αγορά της Ευρώπης.
Η κινεζική εταιρεία αντιμετωπίζει επί του παρόντος φορολογικό συντελεστή 20,8%, που είναι πάνω από τον αρχικό φόρο 10%.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι αποτέλεσμα θα προκύψει στις 25 Σεπτεμβρίου, που αναμφίβολα θα επηρεάσει τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.