Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι αυτό της Audi, με τους χαρακτηριστικούς τέσσερις ενωμένους κύκλους.
Ακολουθώντας τα πρόσφατα παραδείγματα των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών η γερμανική premium εταιρεία αποφάσισε ότι έχει έρθει η ώρα να εκσυγχρονίσει και αυτή το λογότυπό της. Προφανώς δεν είναι η πρώτη φορά στην πολύχρονη ιστορία της που η Audi ανανεώνει το έμβλημά της, όμως ποτέ δεν αλλάζει το βασικό του μοτίβο.
Στην πιο σύγχρονη εκδοχή του το λογότυπο της Audi έχει λευκό χρώμα στην πρόσοψη των ενωμένων δακτυλιδιών, ενώ αντίθεση σχηματίζει το μαύρο χρώμα στο περίγραμμα και στο εσωτερικό τους. Σύμφωνα με την Audi η διχρωμία αυτή προσδίδει στο λογότυπο της μια πιο μοντέρνα εικόνα και περισσότερη λάμψη. Ταυτόχρονα το κάνει αμεσότερα αναγνωρίσιμο ακόμα και από απόσταση.
Σημειώνεται πάντως ότι θα υπάρχει και ο συνδυασμός ενός πιο διακριτικού μαύρου χρώματος με γκρι. Σε κάθε περίπτωση πάντως το λογότυπο της θα έχει δισδιάστατη εμφάνιση, η οποία πρωτοεφαρμόστηκε το 2016 στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης. Ωστόσο αποφασίστηκε ότι πρέπει να υπάρχει μια κοινή εμφάνιση για το λογότυπο σε κάθε μέσο προβολής του, φυσικό ή ψηφιακό, από την τοποθέτηση του στα μοντέλα, στους εκθεσιακούς χώρους, στα περιοδικά, στις διαφημίσεις μέχρι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Να πούμε ακόμα ότι δεν υπάρχει επιστροφή στο χρώμιο, κάτι που διέκρινε παλαιότερα το λογότυπο της Audi.
Το μοντέλο που εγκαινίασε το φρεσκαρισμένο λογότυπο της Audi είναι το νέο Q8 e-tron, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες, πατώντας εδώ. Τέλος, να πούμε ότι εκτός από το ανανεωμένο λογότυπο, όλα τα μελλοντικά μοντέλα θα χρησιμοποιούν μια αποκλειστική γραμματοσειρά γνωστή ως “Audi Type”, η οποία χαρακτηρίζεται πιο συγκρατημένη, χωρίς όμως συμβιβασμούς στη ιδιαιτερότητα ή την ποιότητα.