To Αudi Q2 από την πρώτη γενιά του λανσαρίσματός του, ξεχώριζε μεταξύ των άλλων μοντέλων της γερμανικής εταιρείας για το σύστημα διεύθυνσης όπου είχε την καλύτερη αίσθηση.
Φυσικά αναφερόμαστε για μοντέλα «καθημερινά» της Audi και όχι special εκδόσεις με τα logo “S” και “RS”, όπου εκεί το παιχνίδι βρίσκεται σε άλλη διάσταση.
Aυτό ισχύει και για την ανανεωμένη γενιά, όπου εκτός των άλλων το αυτοκίνητο είναι τόσο συμπαγές στο δρόμο, που δείχνει σαν να είναι ένα κομμάτι.
Από αισθητικής άποψης ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα, τα σχεδόν παραλληλόγραμμα φώτα, τα νεύρα στα πλαϊνά, το ελαφρύ κυρτό τελείωμα της ουράς με τα μεγάλα φώτα στις άκρες των φτερών.
Ιδιαίτερα ισορροπημένο αμάξωμα με διαστάσεις 4.208/1.794/1.537 χλστ. για μήκος/πλάτος/ύψος αντίστοιχα, με 2.601 χλστ. το μεταξόνιο.
Αudi: Στο Q2 το ψηφιακό ταμπλό δεν έχει κάνει την εμφάνισή του
Στο εσωτερικό η όλη αισθητική είναι κάπως πιο παραδοσιακή με τη μικρή οθόνη ψυχαγωγίας να είναι αναδυόμενη στο κέντρο του ταμπλό, με αναλογικό καντράν.
Αυτό όμως δεν έχει καμία σημασία με την ποιότητα, που είναι προσεγμένη καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε ένα premium μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας.
Το μηχανικό σύνολο που κινεί το Q2 είναι turbo βενζίνης, χωρίς κάποιον συνδυασμό εξηλεκτρισμού, για αυτό και έχει διατηρηθεί κάπως χαμηλά το βάρος του (1.380 κιλά).
Κινητήρας
Ο κινητήρας είναι 1.500 κ.εκ. απόδοσης 150 ίππων με ροπή 250 Nm από τις 1.500 σ.αλ. που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων τεχνολογίας S-tronic.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο κερδίζει τον οδηγό του. Πέρα ότι είναι συμπαγές όπως προαναφέραμε, ο συνδυασμός κινητήρας-κιβώτιο είναι αυτό που του χαρίζει επιπλέον πόντους.
Όπως και να το κάνουμε αυτό το μοτέρ είναι από τα καλύτερα του ομίλου.
Ιδιαίτερα ελαστικό, με άμεση απόκριση.
Ψηλή βαθμολογία και στην ποιότητα κύλισης, όπως και στην ηχομόνωση.
Οι αναρτήσεις φιλτράρουν τις κακοτεχνίες των δρόμων, διατηρώντας την τροχιά του αυτοκινήτου, χωρίς να εμφανίζονται τα ενοχλητικά φαινόμενα της πλεύσης.
Σύμμαχος στην οδική συμπεριφορά και οι σωστές διαστάσεις των ελαστικών, 215/55-17.
Ο οδηγός όπως και οι επιβάτες έχουν καλή περιμετρική ορατότητα.
Τα καθίσματα θα τα θέλαμε με καλύτερη στήριξη του σώματος, όπως και ρεζέρβα (υπάρχει ο χώρος) αντί κιτ ελαστικού.
Οι χώροι δεν δημιουργούν ενστάσεις και τέσσερα άτομα ταξιδεύουν άτομα, με το πορτμπαγκαζ να προσφέρει 405 λίτρα για τις αποσκευές.
Στο εσωτερικό, τριγμοί και μικροθόρυβοι είναι άγνωστες υποθέσεις.
Σε ο,τι αφορά τη μέση κατανάλωση το trip-computer έδειξε 7,5 λίτρα/100 χλμ.
Το αυτοκίνητο ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα, για τα 0-100 χρειάζονται 8,6 δευτ. ενώ οι εκπομπές ρύπων βάση του πρωτόκολλου WLTP είναι 139 γρ./χλμ.
Audi Q2 1,5 λοιπόν, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, στυλ, και καμία σχέση με οτιδήποτε αφορά τον εξηλεκτρισμό το γερμανικό αυτοκίνητο συνεχίσει να γράφει τη δική του ιστορία.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 31.900 ευρώ για την έκδοση Q2 35 TFSI S-tronic.