Όταν βρεθείς μπροστά σε αυτή τη «μούρη» του Audi Q4 40 e-tron, απλά τη χαζεύεις.
Δεν είναι ο δυναμισμός που αποπνέει, είναι κατ΄ επέκτασιν όλος ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου.
Μπορεί να παραπέμπει σε γνωστές φόρμες SUV της Audi, αλλά στη σιλουέτα υπάρχουν σχεδιαστικές λεπτομέρειες που προσθέτουν, τόσο μπροστά όσο και πίσω με το κομψό τελείωμα της οροφής, τα ενωμένα πίσω φώτα (το βράδυ είναι το σκηνικό) αλλά και οι ειδικής σχεδίασης ζάντες 20 ιντσών.
Πρόκειται λοιπόν για αμιγώς ηλεκτρικό SUV με τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος να είναι 4,588/1,865/1,632 χλστ. με μεταξόνιο 2.764 χλστ. και με απόσταση από το έδαφος 180 χλστ. για να μπορείτε να πάτε και σε κανένα ήπιο χωματόδρομο.
Όσο για το χώρο των αποσκευών προσφέρει 520 λίτρα με κιτ ελαστικού.
Το Q4 e-tron αναπτύχθηκε ως αμιγώς ηλεκτρικό πάνω στην πλατφόρμα ΜΕΒ.
Εντυπωσιακό στην όλη κατασκευή είναι το διαμέρισμα όπου εκεί φιλοξενούνται τα θερμικά μοτέρ, που δεν υπάρχει φυσικά στο Q4 40 e-tron .
Θα δείτε λοιπόν πως είναι δομημένο με μπάρες, που αφενός προστατεύουν την καμπίνα-δεν υπάρχει μοτέρ και τα σχετικά- και αφετέρου για να περιοριστούν οι στρεβλώσεις στο αμάξωμα, καθώς μη ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει πάνω από δύο τόνους, 2.125 κιλά για την ακρίβεια.
Ανέσεις
Για να καταλάβετε ότι ένα αμιγώς ηλεκτρικό έχει αναπτυχθεί από λευκό χαρτί, και το «σημείο» όπου εύκολα γίνεται αντιληπτό, είναι η έλλειψη του μεσαίου τούνελ στα πίσω καθίσματα. Το δάπεδο είναι επίπεδο που σημαίνει μεγαλύτερες ανέσεις.
Και μιλώντας για το εσωτερικό, οι φίλοι των gadget θα ενθουσιαστούν καθώς εισέρχονται στον παράδεισό τους. Digital cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και την οθόνη αφής 11,6 ιντσών.
Όρεξη να έχεις καθώς μπορείς να περάσεις ώρες ολόκληρες «χαμένος» στον κόσμο της ενημέρωσης, της πληροφορίας, στο διαδίκτυο…
Ισχύς
Στο πίσω μέρος του Q4 e-tron 40 βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίπποι) με ροπή 310 Nm με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 82 kWh που με ταχυφορτιστή 135 kW αρκούν τα 29 λεπτά για να φορτίσει από το 0 στο 80% της μπαταρίας.
Η μάξιμουμ αυτονομία που δίνει το εργοστάσιο είναι τα 518 χλμ. Εμείς καλύψαμε γύρω στα 420 χλμ. με την κατανάλωση ρεύματος σύμφωνα με το κομπιούτερ τα 18,2 kW/100 χλμ.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο πέρα από τις ανέσεις , την περιμετρική ορατότητα, το ποιοτικό εσωτερικό αυτό που πραγματικά ευχαριστιέσαι είναι το πόσο ήσυχα κινείται.
Αρχοντικά θα συμπληρώναμε, όπου στο εσωτερικό δεν περνάει κανένας εξωτερικός θόρυβος.
Οδηγός και εκλεκτοί επιβάτες ζουν premium καταστάσεις.
Βρίσκεσαι σε έναν άλλον κόσμο, που δεν έχει καμία σχέση με ό,τι ξεραμε…
Ο κινητήρας από στάση αρπάζει αμέσως αφού πρόκειται για ηλεκτροκινητήρα και ισχύς τους εμφανίζεται με το που θα πατήσει ο οδηγός το πεντάλ γκαζιού.
Το κιβώτιο είναι μονής σχέσης και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 5 οδηγικά προγράμματα.
Από τον επιλογέα στην αιωρούμενη κονσόλα επιλέγετε την ανάκτηση ενέργειας, με το αυτοκίνητο να φρενάρει μόνο του μόλις αφήνετε το γκάζι, με την επιλογή να εμφανίζεται με το σύμβολο «Β» στον πίνακα οργάνων.
Και φυσικά δε μπορούμε να παραλείψουμε τους αυτόματους προβολείς που κάνουν τη νύχτα μέρα, ταξιδεύοντας έτσι γρήγορα και με ασφάλεια.
Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 160 χλμ./ώρα, ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 είναι 8,5 δευτ., εκπομπές ρύπων δεν υπάρχουν (ούτε εξατμίσεις).
Το Q4 40 e-tron «παίζει» σε premium καταστάσεις προτάσσοντας τεχνολογία, ανέσεις, στυλ με τις τιμές να ξεκινούν από τα 58.900 ευρώ.
Διαβάστε ακόμα