Το Audi RS e-tron GT Performance σηματοδοτεί το πρώτο RS ηλεκτρικό μοντέλο της Audi, με ισχύ και τεχνολογία που εντυπωσιάζουν.
H ισχύς και οι επιδόσεις του RS e-tron «ντροπιάζουν» ακόμα και το R8 V10 Plus των 620 ίππων, το τελευταίο υπεραυτοκίνητο της Audi με ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Το μοναδικό ίσως κοινό στοιχείο των δύο υπεραυτοκινήτων ωστόσο παραμένει η τετρακίνηση, με τελείως όμως διαφορετικό τρόπο μετάδοσης όπως είναι λογικό.
Audi RS e-tron Performance: Δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 925 ίππων
Κάτω από το τετράπορτο coupe αμάξωμα, βρίσκονται δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα, συνολικής ισχύος 906 ίππων (342 μπροστά και 564 πίσω). Ωστόσο, σε πλήρες φορτίο και επιτάχυνση και με τη χρήση Launch Control, η ισχύς αυξάνεται για μικρό χρονικό διάστημα στους 925 ίππους, με αποτέλεσμα τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε μόλις 2.5 δευτ.
Επιπροσθέτως το RS e-tron GT διαθέτει και σύστημα push to pass, που προσφέρει ακόμα πιο έντονη επιτάχυση και αύξηση ισχύος κατά 95 ίππους και για 10 δευτερόλεπτα, με τον οδηγό να βλέπει την αντίστροφη μέτρηση στο ταμπλό.
Η μπαταρία του κορυφαίου e-tron GT έχει χωρητικότητα 105 kWh και λειτουργεί σε τάση 800 Volt, ενώ μπορεί να δεχθεί εντάσεις ρεύματος κατά τη φόρτιση της τάξης των 400 Ampers. Σαν αποτέλεσμα, η φόρτιση σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος ισχύος 320 kW διαρκεί 18 λεπτά, για να φτάσει από το 10% στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας.
Εκτός από επιδόσεις, το πιο ισχυρό Audi παραγωγής, εξοπλίζεται και με αντίστοιχου επιπέδου αναρτήσεις.
Αερανάρτηση και ειδικά ελαστικά για το Audi RS e-tron GT Performance
Όπως είναι λογικό, η Audi τοποθέτησε στο κορυφαίο της μοντέλο, αερανάρτηση διπλού εμβόλου/διπλής βαλβίδας, εξασφαλίζοντας τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, που πρέπει να προσφέρει ένα τετράπορτο GT μοντέλο. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία βασικά προφίλ οδήγησης efficiency, comfort, και dynamic, αλλά και δύο RS, που ρυθμίζει την απόσταση από το έδαφος, την σκληρότητα της ανάρτησης, αλλά και τον… ήχο, ανάλογα με τις επιθυμίες του. Ειδικά σχεδιασμένα είναι για την περίσταση τα Bridgestone Potenza Sport των 20 ή 21 ιντσών, που συμπεριφέρονται εξίσου αποτελεσματικά και στην πίστα, αλλά και στο δρόμο.
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές της Audi έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, συνυδάζοντας την πολυτέλεια και την άνεση με σπορ στοιχεία, ενώ τα καθίσματα ρυθμίζονται σε… 18 διαφορετικές κατευθύνσεις, εξασφαλίζοντας ότι όλοι οι οδηγοί θα βρουν την ιδανική θέση οδήγησης.
Οι παραγγελίες για το RS e-tron GT Performance έχουν ξεκινήσει ήδη με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τα 160.500 ευρώ.
Δείτε το e-tron GT στο παρακάτω βίντεο