Πριν από λίγες εβδομάδες, από το εργοστάσιο της Audi εξήλθε από τη γραμμή παραγωγής το τελευταίο R8 με πακέτο Quattro Edition, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και ζάντες 20 ιντσών
Κάπως έτσι τελειώνει η σχεδόν εικοσαετής ιστορία του γερμανικού supercar, το οποίο θα μπορούσε να αναβιώσει σε μια εντελώς νέα μορφή τα επόμενα χρόνια.
Αudi: Ετοιμάζεται για την πλήρη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση
Έχοντας αφήσει στην άκρη τους V8 και V10 κινητήρες που συνόδευαν το R8 σε όλη του τη ζωή, η Audi ετοιμάζεται(;) να γίνει 100% ηλεκτρική.
Για να πούμε την αλήθεια, δεν γνωρίζουμε αν το νέο σπορ αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το Ίνγκολσταντ θα ονομάζεται R8 ή αν θα υιοθετηθεί ένα νέο όνομα, καθώς μη ξεχνάμε υπάρχει και την ονομασία e-tron που χαρακτηρίζει σήμερα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της.
Αλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι Γερμανοί τεχνικοί εργάζονται στην πραγματικότητα για τον πνευματικό κληρονόμο αυτού του μοντέλου, το οποίο θα είναι από τα πιο ακραία που έχει παραχθεί ποτέ από την εταιρεία, το οποίο αναμένεται μετά το 2027.
Το νέο Audi αναμένεται να διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό τη σιλουέτα του τρέχοντος μοντέλου, χαμηλό, μακρύ με πολύ μικρούς προβόλους.
Θα αναπτυχθεί σε μια προσαρμοσμένη παραλλαγή της νέας πλατφόρμας SSP, καθώς αυτή η πλατφόρμα, θα μπορεί να υποστηρίξει και οχήματα με ιπποδυνάμεις πάνω από 1.000 άλογα. Αυτή η πλατφόρμα θα αποτελέσει τη βάση των ισχυρών μοντέλων του Ομίλου Volkswagen τα επόμενα χρόνια και κυρίως των αμιγώς ηλεκτρικών με τις πολύ υψηλές ιπποδυνάμεις.
Πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα θα αναπτυχθεί και η νέας Porsche με τον κωδικό K1. Πρόκειται για ένα μεγάλο 7θέσιο ηλεκτρικό SUV.