H Audi αποκάλυψε το νέο A6 e-tron, διευρύνοντας σημαντικά τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.
Η επιβλητική όψη του A6 e-tron ξεχωρίζει με τους λεπτούς Led Matrix προβολείς και την κλειστού τύπου μάσκα, η οποία ενσωματώνει όλους του αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), ενώ η χαμηλή και κεκλιμένη γραμμή της οροφής συμβάλει στην αεροδυναμική.
Σύμφωνα με την Audi τo A6 e-tron υποβλήθηκε σε περισσότερες από 1.300 προσομοιώσεις και εκτεταμένες δοκιμές μέσα στην αεροδυναμική σήραγγα. Με Sportback αμάξωμα ο συντελεστής οπισθέλκουσας διαμορφώνεται στο 0,21 Cd και με το Avant αμάξωμα στο 0,24 Cd. Έτσι μιλάμε για το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της μάρκας.
Παρατηρήστε ακόμα την απουσία παραδοσιακών πλευρικών καθρεπτών, καθώς έχουν τοποθετεί κάμερες δεύτερης γενιάς. Στο high-tech εσωτερικό συναντάμε πληθώρα οθονών, μια 11,9 ιντσών για το ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια 14,5 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, μια ακόμα οθόνη αφής 10,9 ιντσών απέναντι από το συνοδηγό και δυο ακριανές οθόνες που προβάλλουν τις εικόνες που καταγράφουν οι εξωτερικές κάμερες.
A6 e-tron: Τεχνικά χαρακτηριστικά
Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας που έχει αναγερθεί στην πλατφόρμα PPE. H μπαταρία ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 100 kWh (94.9 kWh καθαρή χωρητικότητα) εξασφαλίζει αυτονομία 756 χλμ. στο A6 Sportback e-tron και 720 χλμ. στο Α6 Avant e-tron.
Η ισχύς στη βασική έκδοση των A6 Sportback/Avant e-tron φτάνει τους 367 ίππους (210 kW), ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 5,4 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται στα 210 χλμ./ώρα. Το ισχυρότερο και τετρακίνητο S6 e-tron (quattro) με ζεύγος ηλεκτροκινητήρων παράγει 503 ίππους (370 kW), ενώ με το launch control αγγίζει τους 550 ίππους (405 kW).
Με Sportback αμάξωμα το S6 e-tron επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτ. έχοντας αυτονομία 675 χλμ., ενώ με το Avant αμάξωμα οι αντίστοιχοι αριθμοί είναι επίσης 3,9 δευτ. και 647 χλμ. Σε κάθε περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα του S6 e-tron είναι 240 χλμ./ώρα. Η ναυαρχίδα πάντως του A6 e-tron θα είναι το επερχόμενο RS6 e-tron.
Χάρη στην αρχιτεκτονική 800 volt και τη στάνταρ μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης DC 270 kW το A6 Sportback e-tron performance μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 310 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά από τον κατάλληλο ταχυφορτιστή, ενώ η μπαταρία φτάνει από 10-80% σε 21 λεπτά. Σημαντικό ρόλο παίζει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, το οποίο ρυθμίζεται σε δυο επίπεδα από paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, ενώ μπορεί να ανακτήσει έως και 220 kW. Η λειτουργία “Β” προσομοιάζει την οδήγηση με ένα πεντάλ. Αργότερα το A6 e-tron θα προσφέρεται και με μια μικρότερη μπαταρία, χωρητικότητας 83 kWh.
Οι παραγγελίες για τα νέα A6 e-tron και το S6 e-tron στην Ευρώπη θα αρχίσουν να γίνονται δεκτές από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Στην αγορά της Γερμανίας το A6 Sportback e-tron θα κοστίζει από 75.600 ευρώ, το A6 Avant e-tron από 77.250 ευρώ, το S6 Sportback e-tron από 99.500 ευρώ και το S6 Avant e-tron4 από 101.150 ευρώ.