Από τις πιο ερωτεύσιμες σιλουέτες στις 10ετίες του 1970 και 1980. Στην αρχή το Α112 παρουσιάστηκε στην απλή έκδοση με κινητήρα 903 κ.εκ. «δανεισμένο» από το Fiat 127.
Αποκαλύφθηκε το 1969 στην έκθεση αυτοκινήτου στο Τορίνο και το 1971 ο «μάγος» Κάρλος Άμπαρτ παρουσίασε την έκδοση Α112 Abarth με μοτέρ ενός λίτρου σε δύο εκδόσεις, με 58 ίππους και στη συνέχεις με 70 .
Αρχικά ήταν διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς κόκκινο και πράσινοι με μαύρο ματ καπό με το logo Autobianchi Abarth στη μάσκα και ζάντες αλουμινίου. Aργότερα προστέθηκαν και άλλοι χρωματισμοί
Η φήμη του απογειώθηκε όταν δημιουργήθηκαν στην Ιταλία-αρχικά- το Ενιαίο πρωτάθλημα υπο την επωνυμία A12 Abarth Trofeo. Ένας επιτυχημένος θεσμός που αναπτύχθηκε και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη όπως και η Ελλάδα με την τότε αντιπροσωπεία της Autobianchi-Lancia, τη «Λάμδα» του αείμνηστου Χρήστου Δαμάσκου.
H «Λάμδα» ήταν και στο πλευρό των «Σιρόκο»-Μακρινού που συμμετείχαν με τη Lancia Stratos. Τη Formula 1 των ράλι, ένα από τα πιο ωραία αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουν εμφανιστεί. Δύστροπο, μοτέρ πίσω Ferrari Dino V6 2.4 λίτρων, κίνηση πίσω, που μόνο εάν ήσουν ταλέντο μπορούσες να το οδηγήσεις, όπως οι Βάλτεγκαρντ, Μουνάρι, ‘Αλεν, «Τόνι», Καρέλο, Πίντο, Νταρνίς, Αντρουέ, σε παγκόσμιο επίπεδο και «Σιρόκο» στη χώρα μας.
Με το A112 Abarth μεγάλα ονόματα των ράλι ξεκίνησαν την καριέρα όπως η Μισέλ Μουτόν, ο Φράνκο Κούνικο, ο Ατίλιο Μπέτεγκα, ο Μικέλε Τσινότο, ο Φαμπρίτσιο Τάμπατον, ο Τόνι Τονιάνα, ο Βιτόριο Κάνεβα.
Στη χώρα μας το A112 Abarth ήταν και ένα από τα πιο επιτυχημένα Ενιαία που διοργάνωσε ο ΣΟΑΑ. Μερικά από τα ονόματα που κάθισαν πίσω από το τιμόνι ήταν ο Γιώργος Μοσχούς, ο Παύλος Μοσχούτης, ο Γιάννης Λέκκας, ο “Talbot” κ.α
To αυτοκίνητο έκανε τρομερές πωλήσεις με περισσότερα από 1.2 εκατομμύρια Α112 να έχουν εξέλθει από το εργοστάσιο στο Μιλάνο, με το 35% στο σύνολο των πωλήσεων να είναι γυναίκες.
Το 1986 σταμάτησε η παραγωγή του Α112. Αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται στην καρδιά των τότε νέων, που με το μικρό ιταλικό αυτοκίνητο, ταξίδεψαν, φλέρταραν, έτρεξαν σε αγώνες.