Η παραγωγή του W12 κινητήρα της Bentley σταμάτησε τον περασμένο Ιούλιο, ωστόσο η Batur Comvertible θα τον φιλοξενήσει κάτω από το καπό της.
Τα μοντέλα δοκιμών διασχίζουν ήδη την ευρωπαϊκή ήπειρο, εξελίσσοντας το μοντέλο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, μήκους 3.000 χλμ., από τη Γερμανία μέχρι την Ισπανία, οι μηχανικοί της εταιρείας βελτιστοποιούν τα πρωτότυπα μοντέλα, καταγράφοντας όλες τις παρατηρήσεις τους, ώστε τα αυτοκίνητα παραγωγής να έχουν την ποιότητα που αρμόζει σε μία Bentley.
Στην Ισπανία δε, τελικό προορισμό των δοκιμών, θα υποβληθούν και σε δοκιμές υψηλών ταχυτήτων στην πίστα Idiada που εκτείνεται σε έκταση 370 εκταρίων.
Bentley Batur Convertible: 750 ίππους από τον W12 των 6.0 λίτρων
Κάτω από το μακρύ καπό της Bentley Batur Convertible φιλοξενείται η τελευταία παραλλαγή του W12 κινητήρα των 6.0 λίτρων, που είναι και η πιο ισχυρή, καθώς αποδίδει 750 ίππους, καθιστώντας το ανοιχτο Grand Tourer το πιο ισχυρό μοντέλο της αγγλικής εταιρείας με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Η μεταμόρφωση του πρωτότυπου μοντέλου «μηδέν», μέχρι την παραγωγή του κράτησε 58 εβδομάδες και στη συνέχεια ακολούθησαν οι δοκιμές σε δημόσιο δρόμο. Σύμφωνα με τον Paul Williams, Τεχνικό Διευθυντή της Mulliner που κατασκευάζει το αμάξωμα, οι δοκιμές σε δημόσιο δρόμο είναι πολύ σημαντικές, καθώς δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα σε πραγματικές συνθήκες και όχι εργαστηριακές.
Μόλις 16 μονάδες θα κατασκευαστούν με τους τελευταίους W12 κινητήρες που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, που φυσικά θα διαθέτει όλα τα στοιχεία πολυτέλειας και μοναδικότητας που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της εταιρείας. Η πολυτέλεια και ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι υπεράνω κριτικής, ενώ η μετατροπή από κλειστή σε ανοιχτή διαρκεί μόλις 19 δευτ και σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα, με το πάτημα ενός διακόπτη.
Μάλλον δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος για να αποχαιρετίσει η Bentley τον θηριώδη W12 κινητήρα της, που ήταν άμεσα συνυφασμένος με την εταιρεία.