Περισσότερη δύναμη και αυτονομία αποκτά η plug-in υβριδική έκδοση της Bentley Bentayga, ενώ ταυτόχρονα διανθίζει τη γκάμα της.
Στο πόστο του παραμένει ο V6 twin-turbo βενζινοκινητήρας των 3.0 λίτρων, αλλά αποκτά πιο ικανούς «συνεργάτες». Ο λόγος αρχικά για τον ηλεκτροκινητήρα, που σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία, αύξησε κατά 6% την ισχύ και 15% τη ροπή, αποδίδοντας πλέον 136 ίππους και 400 Nm ροπής. Παράλληλα τοποθετήθηκε μπαταρία ιόντων λιθίου μεγαλύτερης χωρητικότητας, 18 kWh, καθώς η προηγούμενη ήταν χωρητικότητας 17,3 kWh.
Έτσι πλέον αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, άρα αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, η Bentayga Hybrid μπορεί να διανύσει 44 χλμ. μετά από μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Πάντως η σχετική αύξηση της αυτονομίας δεν είναι αξιοσημείωτη, καθώς είναι μόλις 3 χλμ. Αυτό όμως που επισημαίνεται είναι ότι αυξήθηκε η συνδυαστική ισχύς από τους 449 στους 462 ίππους, ως αποτέλεσμα των παραπάνω αλλαγών.
Η Bentley αποφάσισε να προσφέρει την plug-in υβριδική Bentayga με δυο ακόμα εξοπλιστικές εκδόσεις, την σπορτίφ S και την πιο πολυτελή Azure. H πρώτη ξεχωρίζει με την αντικατάσταση των επιχρωμιωμένων εξωτερικών σημείων με μαύρο γυαλιστερό ένθετο, με τους αποκλειστικούς τροχούς των 22 ιντσών, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, σπορ ρυθμιζόμενη εξάρτηση, ενώ διαθέτει 15% πιο σκληρή ανάρτηση.
Για όσους τώρα προτιμούν την άνεση ενδείκνυται η έκδοση Azure με πολυάκτινες ζάντες 22 ιντσών, επιχρωμιωμένες πινελιές, ξύλινες επενδύσεις και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 22 κατευθύνσεων.
Τέλος, να πούμε ότι πλέον το 50% (7 στα 14) των μοντέλων στη γκάμα της Bentley διατίθεται με υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ το 2025 θα αποκαλυφτεί το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής.