To ισχυρότερο μοντέλο, στα 101 χρόνια ιστορίας της, αποκάλυψε η Bentley. O λόγος για τη νέα Continental GT Speed.
Το βρετανικό grand tourer στη νέα του έκδοση τροφοδοτείται από τον αναβαθμισμένο W12 κινητήρα, χωρητικότητας 6.0 λίτρων. Η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 24 ίππους, φτάνοντας πλέον τους 659 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 900 Nm. Οι επιδόσεις της νέας Continental GT Speed καθηλώνουν. Επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,5 δευτ. και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα.
Ο θηριώδης κινητήρας στοχεύει όμως και στην απόδοση. Έτσι εκτός από το σύστημα Stop/Start ενσωματώνει τεχνολογία “Variable Displacement” για απενεργοποίηση των μισών κυλίνδρων, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, ώστε να μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου.
Σύμφωνα με τη Bentley η νέα Continental GT Speed διαθέτει στη φαρέτρα της σύστημα τετραδιεύθυνσης, με το οποίο σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί της κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς για να βοηθήσουν στην ταχεία αλλαγή κατεύθυνσης, αυξάνοντας αισθητά την ευελιξία. Σε υψηλές ταχύτητες τώρα οι πίσω τροχοί ακολουθούν στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός, για να βελτιώσουν τη σταθερότητα.
Παράλληλα είναι το πρώτο μοντέλο της Bentley που εισάγει τη χρήση ενός ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού (eLSD). Ειδικά ρυθμισμένο σε συνδυασμό με τον έλεγχο πρόσφυσης και τα ενεργά συστήματα πλαισίου το eLSD παρέχει αυξημένα πλευρικά περιθώρια, βελτιωμένη διαμήκη σταθερότητα, καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ανώτερη πρόσφυση σε αντίξοες οδικές συνθήκες.
Σημειώνεται ακόμα ότι ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το Σύστημα Ελέγχου Σταθερότητας (ESC) όταν θέλει να διασκεδάσει πιο έντονα με τη νέα Continental GT Speed. Για να τιθασεύσει την αστείρευτη δύναμη της η νέα Continental GT Speed προαιρετικά αποκτά μηχανικό σύστημα φρένων Carbon Ceramic. Δεκαπίστονες εμπρόσθιες δαγκάνες και τετραπίστονες πίσω υπόσχονται κορυφαία πέδηση.
Bentley Continental GT: Το κοντέρ της έδειξε 80.000
Από τη λίστα των τεχνολογικών συστημάτων δεν απουσιάζει η ανάρτηση τριών θαλάμων με προσαρμοστική απόσβεση και το Bentley Dynamic Ride. Ένα 48V ενεργό σύστημα ελέγχου στρέψης που η Bentley παρουσίασε στη Bentayga και την Continental GT τρίτης γενιάς. Ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν έως 1300 Nm ροπής σε 0,3 δευτερόλεπτα στις δύο αντιστρεπτικές, για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις κατά τις στροφές και να διατηρήσουν οριζοντιωμένο το αμάξωμα.
Το εσωτερικό της «ξεχειλίζει» πολυτέλεια και σπορ χαρακτήρα. Υλικά διαλεγμένα από το ψηλότερο ράφι, διχρωμίες, δερμάτινες επενδύσεις σε συνδυασμό με αλκαντάρα, περίτεχνες ραφές και εξαιρετικής ποιότητας καπλαμάς. Το «παρών» δίνει και η χαρακτηριστική περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη στο ταμπλό “Bentley Rotating Display”.
Για την ιστορία να πούμε ότι η πρώτη Continental GT Speed εμφανίστηκε το 2007 εμπνευσμένη από τα μοντέλα Speed 3.0 λίτρων της δεκαετίας του 1920. H παραγωγή της νέας Continental GT Speed πραγματοποιείται χειροποίητα στο κεντρικό εργοστάσιο της Bentley στο Κρου της Βρετανίας, το οποίο έχει πετύχει ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα.