Το στρατηγικό σχέδιο “Beyond 100” της Bentley προβλέπει ότι σε ολόκληρη τη γκάμα της θα υπάρχει μια υβριδική έκδοση έως το 2024.
Για το σκοπό αυτό η Bentley έχει αναπτύξει το νέο υβριδικό της σύστημα “Ultra Performance Hybrid”, το οποίο θα προσφέρει ισχύ άνω των 750 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. Παράλληλα η βρετανική εταιρεία θα καταργήσει τον W12 twin turbo κινητήρα των 6.0 λίτρων, αλλά και το μικρότερο V8 twin-turbo των 4.0 λίτρων, από τη γκάμα των Continental GT, Continental GTC και Flying Spur, ωστόσο θα συνεχίσει να εξυπηρετεί την Bentayga.
Για την ιστορία να πούμε ότι ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων δημιουργήθηκε το 2012 και από τότε έχει τροφοδοτήσει περισσότερες από 53.000 Continental GT, Continental GTC και Flying Spur. Ο πρώτος V8 κινητήρας της Bentley παρουσιάστηκε το 1959, προσφέροντας τότε στην S2 ισχύ 180 ίππων.
Bentley: Τα χαρακτηριστικά της Edition 8
To κύκνειο άσμα του V8 κινητήρα για τις Continental GT, Continental GTC και Flying Spur πραγματοποιείται μέσα από τη νέα έκδοση Edition 8, η οποία θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα. Σύμφωνα με την Bentley η εν λόγω έκδοση συγκεντρώνει ορισμένες από τις πιο περιζήτητες επιλογές που προσφέρει το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner.
Το έμβλημα Edition 8 τοποθετείται στα μπροστινά φτερά των Continental GT και Continental GTC, ενώ στην Flying Spur το συναντάμε στην πίσω κολόνα. Στο εσωτερικό η ένδειξη Edition 8 υπάρχει στα προσκέφαλα των καθισμάτων και στα μαρσπιέ των θυρών. Ο πλούσιος εξοπλισμός της Edition 8 περιλαμβάνει μαύρα γυαλιστερά ένθετα στο αμάξωμα, τροχούς 22 ιντσών με σχέδιο 5 ή 10 ακτίνων, περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη, καθίσματα Palm Fluting, μια παλέτα 60 αποχρώσεων για το αμάξωμα και εμβλήματα της Bentley στους τροχούς που μένουν πάντα σε όρθια θέση.