Εξατομίκευση και περισσότερα σπορ γονίδια χαρακτηρίζουν τη νέα γκάμα, ονόματι S, των Bentley Continental GT και GTC.
Αρχικά να πούμε ότι οι νέες Continental GT S και Continental GTC S εξακολουθούν να τροφοδοτούνται από το θηριώδη V8 twin-turbo κινητήρα των 4.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 550 ίππους και 770 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 4,0 δευτ. Ωστόσο ενισχύεται με σπορ εξάτμιση, η οποία υπόσχεται έναν ακόμα πιο ξεσηκωτικό ήχο σε κάθε βύθισμα του δεξιού πεντάλ.
Στη φαρέτρα τους διαθέτουν επίσης το Bentley Dynamic Ride, ένα 48V ενεργό σύστημα ελέγχου στρέψης που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά και την άνεση. Ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν έως 1.300 Nm ροπής σε 0,3 δευτερόλεπτα στις δύο αντιστρεπτικές, για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις κατά τις στροφές και να διατηρήσουν οριζοντιωμένο το αμάξωμα.
Η αμφίεση των νέων Continental GT S και Continental GTC S γίνεται πιο επιθετική με σκουρόχρωμα εμπρός-πίσω φωτιστικά σώματα. Παράλληλα μαύρο γυαλιστερό ένθετο συναντάμε στο περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων, στους πλευρικούς καθρέπτες, στους νέους τροχούς των 21 ή 22 ιντσών, στις εξωτερικές χειρολαβές των θυρών, στη μάσκα, στο λογότυπο S που έχει «καρφιτσωθεί» στα εμπρός φτερά, στις διπλές εξατμίσεις και στα ένθετα περιμετρικά του αμαξώματος. Χρώμιο έχει χρησιμοποιηθεί μόνο στα λογότυπα και στο όνομα της Bentley που αναγράφεται στο πίσω τμήμα.
Στο εσωτερικό τώρα συναντάμε διχρωμία μαύρων και κόκκινων δερμάτινων επενδύσεων, κόκκινες ραφές, το λογότυπο S στο ταμπλό, στα μαρσπιέ των θυρών και κεντημένο στα προσκέφαλα των καθισμάτων. Νέα γραφικά εστιασμένα στην απόδοση προβάλλονται στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων.