Ο εξηλεκτρισμός και το downsizing μπαίνουν για τα καλά στο λεξιλόγιο της Bentley, η οποία ετοιμάζεται για μια σημαντική αλλαγή.
Ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της βρετανικής εταιρείας αποτελεί ο εμβληματικός W12 twin turbo κινητήρας των 6.0 λίτρων, ο οποίος θα «συνταξιοδοτηθεί» αυτό το καλοκαίρι. Τις τελευταίες δυο δεκαετίες η Bentley έχει κατασκευάσει 105.000 αντίτυπα του εν λόγω κινητήρα.
Bentley: Έρχεται το Ultra Performance Hybrid
Αξίζει να αναφερθούμε στη μακρόχρονη παράδοση της Bentley να κατασκευάζει κορυφαίους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέσω του λεγόμενου supercharging τη δεκαετία του 1920 και του turbocharging που εφαρμόζεται από τη δεκαετία του 1980 μέχρι και σήμερα. Τώρα η Bentley εισάγει την έννοια του electrocharging, μέσω του υβριδικού της συστήματος, το οποίο ονομάζει Ultra Performance Hybrid.
Απαρτίζεται από θερμικό V8 κινητήρα και από ηλεκτροκινητήρα. Πρόκειται για το πιο ισχυρό και προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης στην ιστορία 105 ετών της Bentley, ενώ θα παραλάβει τη σκυτάλη από τον W12 κινητήρα.
Σύμφωνα με την Bentley βασίζεται στα υπάρχοντα υβριδικά της συστήματα, ωστόσο έχει εξελιχτεί περαιτέρω σε επίπεδο επιδόσεων και απόδοσης, προσφέροντας ισχύ πάνω από 750 ίππους, τετραψήφια ροπή και ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. Επομένως μιλάμε για τουλάχιστον 91 περισσότερους ίππους, σε σύγκριση με τον W12 κινητήρα που τροφοδοτούσε τις Flying Spur και GT W12 Speed. Ταυτόχρονα θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της Bentley με εκπομπές C02 κάτω από 50 γρ./χλμ. (μέτρηση WLTP).
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο της υβριδικό σύστημα η Bentley θα δημοσιεύσει τις επόμενες εβδομάδες, ενώ μέχρι τότε μπορείτε να ακούσετε στο παρακάτω βίντεο τον μπάσο ήχο και τα «σκασίματα» από την εξάτμιση. Όταν όμως το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί μόνο ηλεκτρική ενέργεια έχει αθόρυβη λειτουργία.