Σημαντικές ανακοινώσεις για το μέλλον της έκανε η Bentley προχωρώντας σε αναπροσαρμογή της στρατηγικής “Beyond100”.
Η βρετανική εταιρεία των υπερπολυτελών και πανίσχυρων supercars αποφάσισε να αλλάξει τα αρχικά φιλόδοξα σχέδια για τη μετάβασή της στην ηλεκτρική εποχή και να παρουσιάσει τη νέα στρατηγική της “Beyond100+”.
Βασικό σημείο στη νέα στρατηγική είναι η επέκταση του χρονικού περιθωρίου, από το 2030 στο 2035, για την πλήρη κατάργηση των θερμικών κινητήρων, με μια γκάμα που θα αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα. Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την αρχική της στρατηγική “Beyond100” η Bentley έπρεπε να προσαρμοστεί στο σημερινό περιβάλλον της αγοράς, της οικονομίας και της νομοθεσίας για τους ρύπους, όπως έχουν ήδη κάνει και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Στο πλαίσιο αυτό δίνεται παράταση ζωής στα plug-in υβριδικά της μοντέλα μέχρι το 2035. Το προηγμένο της plug-in υβριδικό σύστημα (Ultra Performance Hybrid) τροφοδοτεί τις νέες Continental GT coupe/convertible και Flying Spur, μετά τη διακοπή της παραγωγής του εμβληματικού W12 κινητήρα της Bentley, έπειτα από περισσότερα από 20 χρόνια παραγωγής του.
Bentley: Κάθε χρόνο ένα νέο μοντέλο
Παράλληλα γνωστοποίησε ότι θα λανσάρει κάθε χρόνο ένα νέο plug-in υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο την επόμενη δεκαετία. Η αρχή θα γίνει το 2026 με την πρεμιέρα του πρώτου της ηλεκτρικού οχήματος, το οποίο περιγράφεται ως το πρώτο στον κόσμο πολυτελές αστικό SUV. Η σχεδίαση, η ανάπτυξη και η παραγωγή του θα γίνονται στην έδρα της Bentley, στο Κρου.
Για την υλοποίηση των σχεδίων της η Bentley είχε ανακοινώσει ότι θα επενδύσει το ποσό μαμούθ των 2,5 δισεκατομμυρίων λιρών στις εγκαταστάσεις του Κρου, με αναβάθμιση των υποδομών στο ιστορικό εργοστάσιο που περιγράφεται ως “Dream Factory”, δημιουργώντας νέο Κέντρο Σχεδίασης, βαφείο και γραμμή παραγωγής για ηλεκτρικά οχήματα.