Η Bentley αποκάλυψε πλήρως τη νέα Flying Spur, η οποία συνδυάζει καυτές επιδόσεις, αστείρευτη δύναμη και πιο οικολογικό χαρακτήρα.
H βρετανική εταιρεία περιγράφει τη νέα Flying Spur ως το πρώτο της τετράθυρο supercar. Ο τίτλος αυτός οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην υιοθέτηση του νέου plug-in υβριδικού συστήματος (Ultra Performance Hybrid) της Bentley που έκανε ντεμπούτο στη νέα Continental GT Speed.
Συνδυάζει V8 twin-turbo κινητήρα 4.0 λίτρων, απόδοσης 600 ίππων και 800 Nm ροπής, μαζί με ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων και 450 Nm ροπής, ο οποίος βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.
Συνδυαστικά η νέα Flying Spur παράγει 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,5 δευτ. Σε σύγκριση με την απερχόμενο μοντέλο η ισχύς και η ροπή έχουν αυξηθεί κατά +19% και +11% αντίστοιχα, καθώς η Flying Spur Speed με τον εμβληματικό W12 κινητήρα απέδιδε 659 ίππους και 900 Nm ροπής.
Έτσι η Bentley μπορεί να υπερηφανεύεται ότι δημιούργησε το ισχυρότερο sedan στην ιστορία της. Παράλληλα οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 90% στα μόλις 33 γρ./χλμ. Σύμφωνα με την Bentley η νέα Flying Spur έχει κατανομή βάρους 48,3 μπροστά και 51,7 πίσω.
Με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας, χωρητικότητας 25,9 kWh, η νέα Flying Spur μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, άρα αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, για έως και 76 χλμ., ενώ η συνδυαστική αυτονομία με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμου φτάνει τα 829 χλμ.
Όταν κινείται ηλεκτρικά η νέα Flying Spur η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 140 χλμ./ώρα. Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 11 kW, η μπαταρία επαναφορτίζει σε 2 ώρες και 45 λεπτά.
Σημειώνεται ότι όταν επιλεγεί η λειτουργία φόρτισης (Charge) ο κινητήρας κινεί τους τροχούς και ταυτόχρονα φορτίζει τη μπαταρία. Επιπλέον υπάρχουν τρία ακόμα (Pure EV, Electric Boost, Regenerative Braking) προγράμματα διαχείρισης ενέργειας.
Στη φαρέτρα της νέας Flying Spur Speed είναι στάνταρ το Performance Active Chassis, περιλαμβάνοντας ενεργή ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης, μαζί με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το νέας γενιάς ESC που εξασφαλίζει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.
Bentley Flying Spur: Γνώριμη σιλουέτα
Στη τέταρτη πλέον γενιά της η Flying Spur διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τη σχεδιαστική της ταυτότητα, όπως αυτή διαμορφώθηκε το 2019. Οι χαρακτηριστικοί διπλοί εμπρός προβολείς διατηρήθηκαν, ενώ οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν τη νέα μάσκα, τον εμπρός προφυλακτήρα με επιθετικότερη σχεδίαση, το διαχύτη και την επιλογή ζαντών 22 ιντσών.
Στο εσωτερικό τώρα, η νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική επιτρέπει την ενσωμάτωση νέας κορυφαίας τεχνολογίας. Υπάρχει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια κεντρική οθόνη αφής που επιτρέπει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air) για τους χάρτες. Σημειώνεται ακόμα ότι το “My Bentley App Studio” ενσωματώνει δημοφιλείς εφαρμογές απευθείας στο αυτοκίνητο.
Στάνταρ είναι το ηχοσύστημα 10 ηχείων με ισχύ 650 watt. Ωστόσο, οι εκλεκτοί πελάτες μπορούν να επιλέξουν το προαιρετικό ηχοσύστημα Bang & Olufsen 16 ηχείων με ισχύ 1.500 Watt ή ηχοσύστημα 2.200 Watt με 19 ηχεία και με ενσωματωμένους αισθητήρες Active Bass στα μπροστινά καθίσματα.