Ήρθε και η σειρά της Lexus να ανακοινώσει τα επίσημα νούμερα των πωλήσεων της για το 2021.
Η ιαπωνική premium εταιρεία από τον Ιανουάριο μέχρι και το Δεκέμβριο του 2021, σε παγκόσμιο επίπεδο, κατέγραψε συνολικά 760.012 πωλήσεις, πετυχαίνοντας άνοδο +6% σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του 2020.
Η αύξηση των πωλήσεων επετεύχθη μέσα στην ανασφάλεια που δημιουργεί η πανδημία και παρά τα σοβαρά προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, λόγω της παγκόσμιας έλλειψης των μικροτσίπ.
Η μεγαλύτερη αγορά για τη θυγατρική εταιρεία της Toyota την περσινή χρονιά ήταν αυτή της Βόρειας Αμερικής με περίπου 332.000 πωλήσεις, ενώ ακολουθεί η Κίνα με 227.000 πωλήσεις, η Ευρώπη με 72.000 πωλήσεις, η πατρίδα της η Ιαπωνία με 51.000 πωλήσεις, η Μέση Ανατολή με 28.000 πωλήσεις και η Ανατολική Ασία με 30.000 πωλήσεις.
Για ακόμα μια χρονιά δημοφιλέστερα αποδείχτηκαν τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της Lexus, καθώς ηγήθηκαν οι υβριδικές εκδόσεις των ES, RX και UX. Αναλυτικότερα, η γκάμα του RX σημείωσε 221.000 πωλήσεις (+9%), του ES 189.000 πωλήσεις (+3%) και του NX 145.000 πωλήσεις (-1%).
Δείτε ακόμα
Τώρα εντός του 2022 λανσάρεται το νέο NX, το οποίο ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο για τη Lexus, υποδεχόμαστε το plug-in υβριδικό NX 450h+, ενώ την άνοιξη θα έρθει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο RZ, το οποίο βλέπετε στις φωτογραφίες.
Στόχος της Lexus έως το 2030 είναι να προσφέρει σε κάθε κατηγορία ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, με τις πωλήσεις τους σε παγκόσμιο επίπεδο να αναμένονται στο 1 εκατομμύριο. Παράλληλα η Lexus επιθυμεί έως το 2030 οι πωλήσεις της σε Δυτική Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα να προέρχονται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα. Πιο μακροπρόθεσμος στόχος είναι οι παγκόσμιες πωλήσεις της μέχρι το 2035 να αφορούν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα.