Ο διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο, τόνισε πως η μεγάλη φθορά των ελαστικών της F1-75, την κάνει να υστερεί έναντι της RB18 στους αγώνες.
Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε στους τελευταίους πέντε αγώνες, παρόλο που σε πολλούς από αυτούς εκκίνησε από τις πιο πίσω θέσεις, ακόμα και από τις τελευταίες. Στην Ιταλία πανηγύρισε ακόμη μία -άνετη- νίκη παρά το γεγονός ότι ο Λεκλέρ είχε την Pole Position.
Η Ferrari δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον Ολλανδό σε διαδικασία αγώνα, ειδικά το τελευταίο διάστημα, αν και το μονοθέσιο της Ιταλικής ομάδας εξακολουθεί να είναι τουλάχιστον τόσο γρήγορο όσο και το αντίστοιχο της Ολλανδικής σε διαδικασία ενός γύρου.
Οι δύο οδηγοί της Ferrari κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να κινηθούν στον ρυθμό αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ωστόσο ο Μαξ και η Red Bull μοιάζουν να έχουν πάντα το κάτι παραπάνω.
Το αφεντικό της Ferrari, Ματία Μπινότο, εντόπισε πως η μεγάλη φθορά των ελαστικών έκανε τον ρυθμό τους να πέφτει πιο γρήγορα κατά τη διάρκεια των μεγάλων stints, επιτρέποντας στον Φερστάπεν να έχει ένα ήρεμο γκραν πρι από ένα σημείο και μετά. Η διόρθωση του συγκεκριμένου θέματος αποτελεί προτεραιότητα για τη Scuderia, με τον Μπινότο, ωστόσο, να αναφέρει πως η λύση μπορεί να μη βρεθεί φέτος.
«Πιστεύω ότι δεν κοιτάμε μόνο στους δύο προηγούμενους αγώνες αλλά θα έλεγα στους τρεις, γιατί θα συμπεριλάμβανα και την Ουγγαρία», είπε.
«Στους τελευταίους αγώνες, νομίζω ότι η απόδοση της Red Bull ήταν καλύτερη από τη δική μας. Όχι στις κατατακτήριες, γιατί βλέπω πως εκεί έχουμε ακόμα καλό ρυθμό – οπότε επιτρέψτε μου να πω ότι η ”καθαρή απόδοση” του μονοθεσίου μας είναι ακόμα εκεί.
«Αλλά σε ότι αφορά τον ρυθμό του αγώνα, υποφέρουμε από τη μεγάλη φθορά των ελαστικών. Από αυτή την άποψη, νομίζω ότι η Red Bull έχει καλύτερο αυτοκίνητο, επομένως ήταν σε θέση να το αναπτύξει σε άλλους τομείς, κάτι που δεν κάναμε εμείς.
«Ο λόγος? Νομίζω ότι είναι κάτι που εξετάζουμε, γιατί πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Αν όχι για αυτή τη σεζόν, σίγουρα για την επόμενη».
«ΚΑΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ»
Ο Μπινότο εξήγησε περαιτέρω το ζήτημα, πιστεύοντας ότι η Red Bull καταφέρνει να διατηρήσει τα ελαστικά της σε ένα καλύτερο παράθυρο λειτουργίας μέσω διαφόρων διαμορφώσεων στις στροφές, εκεί όπου η Ferrari δυσκολεύτηκε.
«Αν κοιτάξουμε πίσω στους τελευταίους αγώνες, όπου όσον αφορά την διαχείρηση των ελαστικών δεν ήμασταν οι καλύτεροι, σίγουρα είχαμε προβλήματα και με την ισορροπία του μονοθεσίου», είπε.
«Είχαμε μια ισορροπία, μεσαίας-υψηλής ταχύτητας στις στροφές χαμηλής ταχύτητας, που προκάλεσε υπερθέρμανση στα ίδια τα ελαστικά, η οποία με κάποιο τρόπο οδηγεί στη φθορά. Έτσι, ξέρουμε ότι η ισορροπία του μονοθεσίου δεν ήταν η σωστή»