Για πρώτη φορά από το 2007, χρονιά που ξεκίνησε ο θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», η BMW Ελλάς έδειξε ενδιαφέρον.
Όσες φορές η επιτροπή προσπαθούσε να συντονισθεί με την εταιρία, ένα τεράστιο τείχος σηκωνόταν χωρίς ξεκάθαρες τοποθετήσεις, για το αν ενδιαφέρεται η BMW ή όχι να συμμετάσχει με τα νέα μοντέλα της στο θεσμό.
Υπήρχε μια …ομίχλη, στο στυλ “δεν ενδιαφέρεται η μητρική εταιρία για θεσμούς που αφορούν τέτοιου είδους εκδηλώσεις” κλπ, χωρίς όμως κάτι ξεκάθαρο.
Τα πάντα ήξεις αφήξεις…
Γιατί, αν ενδιαφέρεται μια εταιρία, θα πρέπει τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν κάθε χρονιά να έχουν οδηγηθεί από τους ψηφοφόρους-μέλη της επιτροπής.
Στο πλαίσιο, λοιπόν, της διαδικασίας «Αυτοκίνητο της Χρονιά 2023 για την Ελλάδα» η BMW Ελλάς διοργάνωσε μια εκδήλωση, ώστε όλα τα μέλη του θεσμού, όσα δεν έχουν προλάβει, δηλαδή, μέχρι την καταλυτική ημερομηνία της 11ης Νοεμβρίου (τότε προκύπτει η 10άδα πριν την ανακήρυξη του επικρατέστερου στην τελική φάση λίγο αργότερα) να οδηγήσουν τη νέα BMW X1.
Επόμενο ήταν να ερωτηθούν τα στελέχη της BMW Ελλάς πως και η εταιρία άλλαξε ρότα και υπάρχει ενδιαφέρον για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» .
Άλλαξε τη «στάση» της η εταιρία; Ήταν μια από τις ερωτήσεις.
Η απάντηση από τα στελέχη της BMW Ελλάς ήταν ευγενική, ουσιαστική, -χωρίς φυσικά να κατονομάσουν πρόσωπα-, ότι δεν υπήρχε καμία αρνητική εντολή ποτέ από τη μητρική εταιρία…
Επειδή ο χώρος είναι πολύ μικρός και «όλοι» γνωριζόμαστε με τα μικρά μας ονόματα, έγινε αντιληπτό από ποιο στέλεχος ίσως (δεν υπάρχει, πλέον, στην εταιρία) είχε υψωθεί το τείχος, εξυπηρετώντας συμφέροντα όχι τόσο προς την εταιρία, αλλά ενδεχομένως σε τρίτους δι΄ ίδιον όφελος.
Το πιο σημαντικό, όμως, είναι να μπορείς να αλλάξεις την πλεύση, τη στιγμή που όλα αλλάζουν και η BMW Ελλάς το έπραξε.
Συγκυριακό; Το ζήτημα είναι ότι έγινε η στροφή και για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται ότι οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά σε όλα…
Καλώς ήρθες, λοιπόν, BMW Ελλάς στο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», έστω και μετά από τόσα χρόνια…
Διαβάστε ακόμα