Την πρώτη μας συνάντηση επί ελληνικού εδάφους είχαμε σήμερα με το μικρότερο και δημοφιλέστερο SUV στη γκάμα της BMW, τη νέα X1, στο πλαίσιο στατικής της παρουσίασης.
Το λανσάρισμα της αναμένεται τον ερχόμενο Οκτώβριο, ωστόσο τρεις μήνες νωρίτερα έφτασε στην Ελλάδα για να γνωριστεί με το κοινό. Θα σας περιμένει 9 και 10 Ιουλίου στην Αθήνα, στο Anassa City Events, ενώ για τους μικρούς φίλους της BMW θα υπάρχει ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος για αναρρίχηση, παιχνίδι και δημιουργική απασχόληση υπό την καθοδήγηση ειδικών. Κλείστε θέση πατώντας εδώ. Η περιοδεία της νέας Χ1 θα συνεχιστεί και εκτός Αθηνών, στο Δίκτυο των Επίσημων Εμπόρων BMW, από τις 13 Ιουλίου μέχρι τις 24 Αυγούστου.
Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, η νέα X1 μεγάλωσε λίγο σε διαστάσεις, αποκτώντας μήκος 4,5 μ., πλάτος 1,84 μ., ύψος 1,64 μ. και μεταξόνιο 2,69 μ. Παράλληλα αυξήθηκε η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κατά 35 λίτρα, φτάνοντας τα 540 λίτρα με τα καθίσματα σε κανονική διάταξη, ενώ αν αναδιπλωθούν προσφέρονται 1.600 λίτρα. Σχεδιαστικά η νέα X1 είναι πιο δυναμική, με εντονότερες ακμές, με διπλούς προβολείς Led σε σχήμα “C” κάθετη μεγαλύτερη μάσκα, ζάντες 20 ιντσών και πίσω Led φώτα σε σχήμα “L”.
Το εσωτερικό της νέας X1 πρωταγωνιστής είναι η γνωστή σχεδιαστική επιλογή του κυρτού ταμπλό, Curved Display με ενσωματωμένο το Operating System 8, η οποία ενσωματώνει την οθόνη πολυμέσων 10,7 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων με 10,25 ιντσών.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Χ1 θα προσφέρεται με τρεις τύπους συστημάτων κίνησης. Εκτός από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης και πετρελαίου) θα μπαίνει και στην πρίζα με plug-in υβριδική (X1 xDrive25e και X1 xDrive30e) και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, οι οποίες αναμένονται το Νοέμβριο.
Η γκάμα βενζινοκινητήρων της X1 τρίτης γενιάς περιλαμβάνει τις εκδόσεις X1 XDrive 18i και X1 xDrive 23i. Η πρώτη τροφοδοτείται από τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων, απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής. H δεύτερη έχει κάτω από το εμπρός της καπό τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα, με ισχύ 218 ίππων και 360 Nm ροπής, ενώ στη φαρέτρα της υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Στο στρατόπεδο των πετρελαιοκινητήρων τώρα, υπάρχει η X1 sDrive 18d και η X1 xDrive 23d, αμφότερες με δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα. Η X1 sDrive 18d παράγει 150 ίππους και 360 Nm ροπής, ενώ η X1 xDrive 23d 211 ίππους και 400 Nm ροπής με την υποστήριξη ήπιου υβριδικού συστήματος 48V.
Πλουσιότερος είναι ο βασικός εξοπλισμός (xLine και M Sport) της νέας Χ1, καθώς περιλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών, κεντρική οθόνη αφής 10,7 ιντσών, κυρτό πάνελ οθόνης, ψηφιακές υπηρεσίες, σπορ δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, αυτόματο ηλεκτρονικό κλιματισμό 2 ζωνών, Active Guard, Parking Assistant με αισθητήρες εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς Led, πίσω φώτα Led, ζάντες 17αρες, θερμαινόμενους καθρέφτες και Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος.
Η αρχική τιμή της νέας X1 διαμορφώνεται στα 36.920 ευρώ και αφορά την βενζινοκίνητη X1 sDrive 18d. Ακολουθεί αναλυτικός τιμοκατάλογος.
BMW X1 sDrive18i 36.920 ευρώ
ΒΜW X1 xDrive23i 45.000 ευρώ
BMW X1 sDrive18d 48.200 ευρώ
BMW X1 xDrive23d 53.650 ευρώ
Ας βάλει επιτέλους η bmw τον νέο mild hybrid κινητήρα 1.5 με τα 170 άλογα που φοράει η active tourer,γιατί άφησε τον παλιό στη νέα x1 ;;;