Πράσινο φως για το πρώτο αυτοκίνητο BMW της σειράς “M” που σχεδιάστηκε για αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση από την αρχή.
Το αυτοκίνητο αποκαλύφθηκε στην έκθεση στην πόλη του τζόγου, το Las Vegas (5-8 Ιανουαρίου)
Με ισχύ 455 kW (619 ίππους), με μέγιστη ροπή 1.015 Nm στο Sport Mode αντίστοιχα 1.100 Nm με ενεργοποιημένο Launch Control η BMW iX M60 προσφέρει αυτονομία 566 χλμ. και κατανάλωση 24,7 – 21,7 kWh/100 χλμ. βάση του WLTP.
Το ντεμπούτο της BMW iX M60 στο λαμπερό Las Vegas σηματοδοτεί ένα ορόσημο στην ιστορία της BMW υπογραμμίζοντας την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων με το logo “M”. . Η εκρηκτική ισχύς και ο ακριβής έλεγχος της ηλεκτρικής τετρακίνησης, μαζί με τον περιορισμό ολίσθησης των τροχών με υψηλή απόκριση βάσει ενεργοποιητή και με τεχνολογία ανάρτησης που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ειδικά ρυθμισμένη αεροανάρτηση, έρχεται να δώσει αυτό που μόνο τα BMW της σειράς “Μ” μπορούν να προσφέρουν χαρίζοντας μοναδικές συγκινήσεις στους ιδιοκτήτες τους, αντιπροσωπεύοντας μια νέα άποψη της προηγμένης πολυτέλειας, των υψηλών επιδόσεων και του premium χαρακτήρα.
Η φιλοσοφία κατασκευής των BMW σειράς iX παρέχει την ιδανική βάση για ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV με χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων. Τόσο η δομή του αμαξώματος όσο και η σχεδιαστική αρχή, καθώς και η διάταξη της ανάρτησης είναι προσανατολισμένα στον συνδυασμό ανώτερης οδηγικής άνεσης με σπορ χαρακτηριστικά χειρισμού. Η φιλοσοφία διαστημικού πλαισίου αλουμινίου και ο κλωβός άνθρακα με πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) στην οροφή, τα πλαϊνά και τα πίσω τμήματα είναι ένας έξυπνος συνδυασμός υλικών που συνδυάζει αυξημένη ακαμψία με βελτιστοποιημένο βάρος.
Η χρήση του CFRP για τη μείωση του βάρους έχει μακρά παράδοση στις BMW σειράς M.
Το ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό υψηλής τεχνολογίας πέτυχε ήδη εξαιρετικά αποτελέσματα στο συνδυασμό απόδοσης κινητήρα και βάρους στην BMW M3 CSL, η οποία παρουσιάστηκε το 2003. Η BMW έτσι πρωτοστάτησε στη χρήση του CFRP στη μεγάλης κλίμακας παραγωγή αυτοκινήτων.
Σε πολλά τρέχοντα σπορ αυτοκίνητα BMW σειράς M , δηλαδή υψηλών επιδόσεων, μια τυπική οροφή από ανθρακονήματα και άλλα εξαρτήματα από CFRP αποτελούν μέρος της αρχής της έξυπνης ελαφριάς κατασκευής.
Οι επιδόσεις, η απόδοση και η γκάμα του BMW iX M60 επωφελούνται επίσης από τις βελτιστοποιημένες αεροδυναμικές του ιδιότητες, οι οποίες του δίνουν συντελεστή οπισθέλκουσας (τιμή Cd) 0,26 στη λειτουργία Sport. Η μπαταρία υψηλής τάσης βρίσκεται τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους του οχήματος, το οποίο εξασφαλίζει ευέλικτο χειρισμό καθώς και ισορροπημένη κατανομή του φορτίου σε κάθε άξονα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα χαρακτηριστικά απόδοσης της BMW iX M60 δεν χαρακτηρίζονται μόνο από τη συναρπαστική αυθόρμητη επιτάχυνση, αλλά και από την εξαιρετική δυναμική στις στροφές, που μπορούν να ελεγχθούν οι τροχιές με ακρίβεια ανά πάσα στιγμή, ακόμη και σε εξαιρετικά δυναμικές καταστάσεις.
Εδώ να αναφέρουμε ότι για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν σε 3,8 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ.
Όπως και οι άλλες εκδόσεις μοντέλων “Μ”, το BMW iX M60 διαθέτει την πιο εκτεταμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού που έχει προσφέρει ποτέ η BMW στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, καθώς και πολυάριθμες καινοτομίες. Μια νέα γενιά αισθητήρων, μια νέα στοίβα λογισμικού και μια ισχυρή υπολογιστική πλατφόρμα παρέχουν επίσης σημαντικές δυνατότητες για συνεχή προώθηση των λειτουργιών αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης – με λειτουργικότητα επιπέδου 3 μεσοπρόθεσμα.
Η τελευταίας γενιάς σύστημα οθόνης και ελέγχου iDrive επεκτείνει την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος επιτρέποντας φυσικό διάλογο. Βασίζεται στο νέο λειτουργικό σύστημα BMW 8 και έχει σχεδιαστεί με σαφή εστίαση στη λειτουργία αφής της νέας οθόνης σε στυλ καμπύλη.
Η BMW iX M60 συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου “M” με την εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία του νέου μελλοντικού αρθρωτού συστήματος του BMW Group στους τομείς της αυτοματοποιημένης οδήγησης, της λειτουργίας, της συνδεσιμότητας και των ψηφιακών υπηρεσιών. Αυτό δημιουργεί μια εμπειρία premium κινητικότητας που είναι μοναδική στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Σε αυτό συμβάλλει και η πλήρως ανανεωμένη εσωτερική αρχιτεκτονική, δημιουργώντας μια εξαιρετικά γενναιόδωρη αίσθηση χώρου.
Εντός του 2022 θα είναι διαθέσιμη και αφήστε το αυτοκίνητο με τους τροχούς των 22 ιντσών να σας ‘μεταφέρει” σε άλλους δρόμους. Βέβαια η τιμή αναμένεται να είναι “τσουχτερή” καθώς πως αλλιώς μπορεί να γίνει με τόση τεχνολογία σε τέσσερις ρόδες.