Η BMW δίνει ραντεβού για το 2027 καθώς τότε αναμένεται να παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με το αρχίγραμμα «Μ».
Μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες, η βαυαρική εταιρεία θεωρούσε «πιθανή» υπόθεση το να παρουσιάσει τη BMW M3 με μπαταρία.
BMW: Ηλεκτρική η νέα Μ3
Τώρα, περάσαμε από την πιθανότητα στη βεβαιότητα καθώς η μελλοντική γενιά θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.
Ο Φρανκ Βέμπερ επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων BMW, φρόντισε να άρει κάθε αμφιβολία κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων της μάρκας στην Πορτογαλία αφιερωμένες στο λανσάρισμα της i5, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η πρώτη ηλεκτρική M3 στην ιστορία του μοντέλου θα το υποδεχτεί η αγορά το 2027.
Και από τα λεγόμενα θα είναι πολύ ισχυρό, όπως ακριβώς αρμόζει σε ένα μοντέλο της BMW που το κοσμεί το αρχίγραμμα «Μ», με τις πληροφορίες να αναφέρουν για πάνω από 1.000 ίππους.
Οι πληροφορίες επίσης αναφέρουν ότι εκτός από το ότι έχει 30% περισσότερη αυτονομία και 25% μεγαλύτερη συνολική απόδοση σε σύγκριση με τις τρέχουσες μπαταρίες, αυτή η νέα πλατφόρμα θα μπορούσε να επιτρέψει στο βαυαρικό σπορ αυτοκίνητο να φτάσει και να ξεπεράσει τους 1.300 ίππους έχοντας κάτω από το αμάξωμα 4 ηλεκτροκινητήρες.
Μέσω της BMW i4 Gran Coupe η εξέλιξη
Εξάλλου, η BMW εργάζεται εδώ και αρκετό καιρό σε ένα αποκλειστικό μοντέλο τεσσάρων ηλεκτρικών μονάδων που βασίζεται στην i4 Gran Coupe, ακόμα κι αν δεν υπάρχει προς το παρόν ημερομηνία κυκλοφορίας.
Μόλις κυκλοφορήσει στην αγορά, η αμιγώς ηλεκτρική M3 θα πρέπει να ξεπεράσει τους 660 ίππους που αποδίδει η i7 M70 xDrive, η οποία είναι αυτή τη στιγμή το πιο ισχυρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη γκάμα της BMW.
Κατά πάσα πιθανότητα, η μελλοντική M3 θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse, την αρχιτεκτονική που θα δώσει ζωή στις ηλεκτρικές BMW από το 2025.
Αναμένοντας λοιπόν την αμιγώς ηλεκτρική Μ3, θεωρούμε ότι σε μερικούς να λείψει ο εκπληκτικός αυτός ήχος, αλλά η BMW υπογραμμίζει ότι οι αυριανοί ιδιοκτήτες της all electric M3 θα λατρέψουν αυτό το αυτοκίνητο.