Πιο κοντά στις κορυφαίες M3 και M4 έρχεται η ανανεωμένη BMW M2, με τον κινητήρα της να αποκτά επιπλέον ισχύ 20 ίππων.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της ανανεωμένης Μ2, εστιάζεται στον αναβαθμισμένο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 3.0 λίτρων, που αποδίδει 20 ίππους περισσότερους, φτάνοντας τους 480, με τη ροπή να φτάνει τα 600 Nm, που αποδίδονται σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, μεταξύ 2.650 και 6.130 σ.α.λ.
Η BMW μάλιστα ισχυρίζεται πως ο αναβαθμισμένος κινητήρας διαφέρει ελάχιστα σε σχέση με εκείνον των Μ3 και Μ4, καθώς διαθέτει όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες της γερμανικής εταιρείας, όπως Valvetronic, διπλό VANOS, (πλήρως μεταβαλλόμενο σύστημα χρονισμού), ειδική επίστρωση στα έμβολα, εξαιρετικής ακρίβειας άμεσο ψεκασμό καυσίμου και ανασχεδιασμένο θάλαμο στροφαλοφόρου.
BMW M2: Προαιρετικό το χειροκίνητο κιβώτιο
Όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια η γερμανική εταιρεία, οι βασικές εκδόσεις των μοντέλων της εξοπλίζονται με αυτόματα κιβώτια ενώ κατ’ επιλογή διατίθεται και χειροκίνητο. Η Μ2 δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το αυτόματο Steptronic των 8 σχέσεων, και προαιρετικά το χειροκίνητο των έξι σχέσεων.
Οι επιδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο είναι ελαφρώς καλύτερες, καθώς για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 4.0 δευτ (4.2 για το χειροκίνητο), 0.1 δευτ. πιο γρήγορα από τη σημερινή έκδοση. Η διαφορά ωστόσο ανοίγει στα πρώτα 200 χλμ./ώρα από στάση, στα 0.6 δευτ., τόσο για την ανανεωμένη χειροκίνητη έκδοση, όσο και για τη σημερινή, με τα χρονόμετρα να σταματούν στα 12.9 δευτ. Η τελική ταχύτητα της βασικής έκδοσης περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, που μπορεί να φτάσει τα 285 χλμ./ώρα, με το προαιρετικό πακέτο M Drivers.
Πιο επιθετικές αισθητικές παρεμβάσεις
Στο μπροστινό τμήμα, η ανασχεδιασμένη μάσκα συνεισφέρει και στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, αλλά και σε εκείνη των φρένων. Τα LED μονά φώτα, παραπέμπουν στα μοντέλα «02» της BMW κι ενσωματώνουν τόσο τη μεσαία, όσο και τη μεγάλη σκάλα και πλασιώνονται από σχήματος «U» φώτα ημέρας.
Στο πίσω τμήμα διατηρούνται τα τονισμένα φτερά με τις έντονες καμπύλες και τα μεγάλα μετατρόχια, ενώ την εντύπωση κλέβει ο αγωνιστικός, σμιλευμένος διαχύτης. Προαιρετικά διατίθεται και carbon οροφή που ζυγίζει 6 κιλά λιγότερα, μειώνοντας παράλληλα και το κέντρο βάρος του μοντέλου.
14.9 ιντσών οθόνη στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών των 14.9 ιντσών, που υιοθετεί το τελευταίο λογισμικό BMW Operating System 8.5, ενσωματώνοντας και τις λειτουργίες του κλιματισμού, όπως και των θερμαινόμενων καθισμάτων και τιμονιού. Νέo είναι και το δερμάτινο, flat bottom τιμόνι, ενώ διατίθενται προαιρετικά τα Μ carbon μπάκετ καθίσματα, με επένδυση από δέρμα Merino και πλήρεις ηλεκτρικές ρυθμίσεις.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει η δυνατότητα επιλογής head-up display, ηχοσύστημα Harman Kardon και το BMW Live Cockpit Professional.
H νεά BMW Μ2 θα κατασκευάζεται μαζί με την coupe σειράς 2, στο Μεξικό, με τις παραγγελίες να ξεκινούν τον προσεχή Αύγουστο.