Πρώτη φορά η BMW «ρίχνει» στην αγορά έκδοση Μ3 σε σιλουέτα station-wagon, που την ονομάζει Touring.
Γρήγοροι μπαμπάδες όλου του κόσμου ενωθείτε…
Από μακριά δε την κόβεις ότι πρόκειται για μια βολίδα των δρόμων, καθώς η BMW έχει γενικά μια λατρεία στους μεγάλους αεραγωγούς στο μπροστινό μέρος και αυτό κάπως σε ξεγελάει.
Πλησιάζοντας όμως πιο κοντά οι ρυθμοί τις καρδιάς ανεβαίνουν επικινδύνως καθώς γίνεται αντιληπτό ότι κάτι άλλο «παίζει» εδώ.
Να «συστηθούνε» λοιπόν επισήμως.
BMW M3 Τouring Competition: Με καταγωγή από το Μόναχο.
Σε καλωσορίζει αυτή η μάσκα με τις τεράστιες εισαγωγές, τα φουσκωμένα φτερά, ο διάχυτης με τις τέσσερις εξατμίσεις που θυμίζουν φουγάρα βαποριού, οι ζάντες 19 ιντσών για μπροστά, 20 πίσω με θέα τις κόκκινες δαγκάνες Μ, και δεξιά στην πόρτα των αποσκευών το logo M3 Competition βάζοντας τα πράγματα κατά κάποιον τρόπο στη θέση τους.
Ανοίγεις τη βαριά πόρτα κάθεσαι στο δερμάτινο bucket κάθισμα και αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι στον παράδεισο.
BMW M3 Touring Competition, αυτά τα κόκκινα μπουτόν στο τιμόνι
Το βλέμμα καρφώνεται στα κόκκινα μπουτόν στο τιμόνι (ραφές άσπρες, κόκκινες γαλάζιες στα χρώματα της BMW M) με της ενδείξεις Μ1 και Μ2 από όπου ρυθμίζεται η απόκριση του κινητήρα, το τιμόνι, τα φρένα, το traction control, η επιλογή drifting, ενώ από ένα άλλο μπουτόν στην κονσόλα ρυθμίζεται το οδηγικό μενού.
Ο επιλογέας φυτρώνει μέσα από ένα περιβάλλον από ανθρακονήματα ενώ ο Ιταλός συνάδελφός μας ο Αλέσιο, που μας εμπιστεύτηκε αυτόν τον δυναμίτη της BMW( πολύ δύσκολη η συνεργασία με την ελληνική ΒΜW, ψηλός πολύ ο τείχος) χαμογελώντας μας ρωτά τι περιμένουμε και δεν ξεκινάνε.
Ούτε που τον «ακούμε». Χαζεύουμε τα προγράμματα οδήγησης , τις ενδείξεις, θέλει ώρα να τα δεις όλα, τις δύο οθόνες 12.3 και 14.9 ιντσών, αλλά χρόνος δεν υπάρχει.
Πιέζουμε το κόκκινο μπουτόν start-engine και ο πρώτος πυκνός καλπασμός ακούγεται.
Κάτω από το καπό «φιλοξενείτε» ο 6κύλινδρος εν σειρά 3λιτρος κινητήρας προερχόμενος από την Μ4 GT3, twin-turbo απόδοσης 510 ίππων με ροπή 650 Nm.
Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο M Steptronic με τρία προγράμματα, μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς, με διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης στον πίσω άξονα.
Η συνέχεια, οδηγική μαγεία. Αλλά κάθε καθαρόαιμο θέλει και τον χειριστή του. Όπλο μάχης που θέλει σεβασμό, τα χλμ. έρχονται σαν τρεχούμενο νερό, πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος, η αφηρημάδα πληρώνεται γιατί δεν υπάρχει χρόνος αντίδρασης, και πολύ πιο γρήγορα έρχονται οι στροφές.
Παίζεις με τα paddles, σε προδιαθέτει το γερμανικό αυτοκίνητο όπου εκτός των άλλων προσφέρει και 500 λίτρα αποσκευών ώστε να φορτώνεται όλα τα απαραίτητα για το ταξίδι ή τη θάλασσα.
Είναι και αυτός ο ήχος από το μοτέρ…, πω πω τρελαίνεσαι από τη συμφωνία των εγχόρδων που γεμίζουν τα αυτιά σου.
Ξεθαρρεύεις, και εκεί που…να πίσω σου οι προβολείς από τη γαλάζια Giulia της Polizia Stradale.
Πως εμφανίστηκαν αυτοί οι διάολοι μονολογούμε και προσπαθούμε να καταλάβουμε που την «κάναμε» γιατί πραγματικά όταν αφήσαμε την Autostrada στην οποία πραγματικά ξεφύγαμε με τη βελόνα του κοντέρ να φλερτάρει συνεχώς σε χλμ κοντά στο 3 (είχε το πακέτο με την τελική 280 χλμ./ώρα, 0-100 σε 3,6 δευτ.), στη Super Strada συνετιστήκαμε, όσο μπορούσαμε, αλλά κάτι στροφές ήταν πρόκληση, πως να το κάνουμε…
Σταματάμε στο πρώτο άνοιγμα του δρόμου, οι Αστυνόμοι πλησιάζουν και ευγενικά αρχίζουν τις ερωτήσεις (η BMW έφερε ιταλικές πινακίδες) διπλώματα, άδεια, ασφάλεια κλπ.
Μόλις ο ένας από τους δύο τσεκάρει την ελληνική άδεια αλλάζει η έκφραση του προσώπου του
Έτσι πως τα βλέπουμε ούτε η Τζόρτζια Μελόνι δε θα μας ξεμπλέξει σκεπτόμαστε.
Από την Ελλάδα είστε μας ρωτούν ιταλικά και απαντάμε στη γλώσσας τους.
Μας επιστρέφουν στο λεπτό άδεια, ασφάλειες και μας πιάνουν κουβέντα για την Ελλάδα που είχαν πάει διακοπές στη Μήλο (ά ρε Ελλαδάρα, παντού κάνεις τη διαφορά) και από εκεί που είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τη multa ( η κλίση στα ιταλικά) μιλάγαμε για την Ελλάδα τις θάλασσες και το “Kalamari”, μόνο το ούζο έλειπε.
Αφού τα είπαμε όλα περί Ελλάδας μας ρώτησαν και κάτι για την Μ3 Touring Competition και καταλήξαμε σε εγκάρδια «Ciao».
Με το «μπούρου μπούρου» είχε περάσει φυσικά και η ώρα.
Χαιρετηθήκαμε τους ευχηθήκαμε του χρόνου Ελλάδα και πάλι για διακοπές, βάλαμε μπροστά τον Γερμανικό καταδιωκτικό, αλλά δεν τους αφήσαμε έτσι.
Βάζουμε σε ισχύ όλα τα σπορ προγράμματα, οι εξατμίσεις άρχισαν να «σκάνε», κουμπώνουμε την πρώτη και ξεκινάμε με φουλ γκάζι
Η Μ3 Touring Competition σαν ερπετό κινείται στην άσφαλτο αλλάζουμε σε δεύτερη κορνάρουμε και ακούμε τη σειρήνα ενώ οι φανοί δεν είχαν σβήσει, συνεχίζοντας έτσι τη διαδρομή μας.
Τι να σχολιάσεις λοιπόν για αυτό το αυτοκίνητο.
Σου βγάζει συναίσθημα εάν μάλιστα έχεις φορέσει και κράνος ( όχι για να αποφύγεις το τηγάνι) και έχεις «στρίψει» με φόντο τα χρονόμετρα σίγουρα θα νιώσεις διαφορετικά εκμεταλλευόμενος και την «άγκυρα», τα φρένα δηλαδή.
Όσο για την τιμή, υπολογίστε από 136.100 ευρώ στη χώρα μας.
Grazie Alessio.