Για μια ομάδα οδηγών με σπορτίφ αναζητήσεις, η αναμονή για μια εναλλακτική BMW M4 μεταξύ της Competition Coupé και της CSL τελείωσε.
Η BMW M4 CS προορίζεται να καλύψει το κενό μεταξύ της πρόσφατα ανανεωμένης BMW M4 Competition Coupe και της limited edition BMW M4 CSL, η οποία περιορίζεται για 1.000 μόνο τυχερούς αγοραστές.
Με την M4 CS, η BMW θέλει να προσανατολιστεί στον κόσμο των αγώνων, χωρίς να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να βελτιώσει την άνεση με 550 ίππους έχει τώρα 20 ίππους περισσότερη ισχύ από την Competition Coupé.
BMW: Η M4 CS φέρει 6κύλινδρο μοτέρ 3λίτρων twin-turbo απόδοσης 550 ίππων
Ροπή 650 Nm με διαθέσιμη ισχύ μεταξύ 2.750 και 5.950 σ.α.λ. που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με επιλογέα ταχυτήτων και χειριστήρια στο τιμόνι, και διαθέσιμη μόνο ως τετρακίνητο μοντέλο, ενώ για τα 0-100 ο χρόνος είναι 3,4 δευτ.
Εντυπωσιακοί αριθμοί που γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακοί εάν προσθέσουμε και το χρόνο που σημείωσε στην πίστα του Νιρμπουργκρινγκ των 20 χλμ. σταματώντας τα χρονόμετρα στα 7:21.989 λεπτά.
Οι τιμές αυτές είναι αποτέλεσμα βελτιστοποιημένου βάρους χάρη στη χρήση ελαφρών υλικών, καθώς οροφή, καπό, οι μπροστινές εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των καθρεπτών, ο πίσω διαχύτης και η πίσω αεροτομή είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Προσθέστε και την εξάτμιση από τιτάνιο, η M4 CS ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από την BMW M4 Competition Coupé.
Η λειτουργία 4WD Sport κατανέμει μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, το M4 CS γίνεται πισωκίνητο σε λειτουργία 2WD και με απενεργοποιημένο το Driving Stability Control (DSC).
Με αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα πέδησης «M compound» με δαγκάνες φρένων βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος με ελαστικά 275/35 ZR19 για μπροστά και 285/30 ZR20 για πίσω.
Ειδικοί εξωτυερικοί χρωματισμοί σε «Riviera Blue» και «Frozen Isle of Man Green Metallic», «Brooklyn Grey» και «Sapphire Black metallic», μαύρες πλαϊνές φούστες, και logo «M4 CS» ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, στάνταρ ανθρακονήματα και τιμόνι αλκαντάρα με κόκκινες λεπτομέρειες είναι επίσης στάνταρ, οθόνες ψηφιακές, με γραφικά που δείχνουν και πίστες, και bucket πολύ προχώ σε σχεδιασμό.
Οι τιμές στην αγορά της Γερμανίας ξεκινούν από τα 160.000 ευρώ με ΦΠΑ 19%, και έναρξη παραγωγής τον Ιούλιο του 2024.
Δείτε και το βίντεο από την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ: