Για όσους δεν είναι έτοιμοι να κινηθούν πλήρως ηλεκτρικά με την i5, η BMW παρουσίασε δύο Plug-in hybrid εκδόσεις της σειράς 5.
Οι δύο νέες εκδόσεις, 530e και 550e xDrive εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης, έναν τετρακύλινδρο 2.0 και έναν κλασικό εξακύλινδρο σε σειρά, 3.0 λίτρων, στους οποίους έχει τοποθετηθεί υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 184 και 197 ίππων. αντίστοιχα για τις 530e και 550e xDrive. H συνολική μέγιστη ισχύς των υβριδικών συνόλων ανέρχεται στους 299 ίππους και 450 Nm ροπής για την 530e και στους 489 ίππους και 700 Nm ροπής για την κορυφαία τετρακίνητη 550e xDrive.
Εντυπωσιάζουν οι επιδόσεις και η χαμηλή κατανάλωση της BMW σειράς 5 plug-in hybrid
Οι παραπάνω αριθμοί μεταφράζονται σε εξαιρετικές επιδόσεις, καθώς η 530e καλύπτει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6.3 δευτ., ενώ η 550e xDrive χρειάζεται μόλις 4.3 δευτ. Ωστόσο περισσότερο εντυπωσιάζουν οι τιμές κατανάλωσης και ηλεκτρικής αυτονομίας.
Οι τυποποιημένες καταναλώσεις βάσει του προτύπου WLTP είναι… 0.6-0.8 lt/100 χλμ. για τη βασική 530e και 1.0-0.8 λτ/100 χλμ. για την κορυφαία 550e xDrive. Η δε ηλεκτρική αυτονομία της 530e φτάνει μέχρι και τα 90 χλμ, ενώ της 550e xDrive τα 103 χλμ! Είναι δηλαδή παραπάνω από επαρκής για την πλειοψηφία των καθημερινών μετακινήσεων.
Για την πλήρη φόρτισή τους σε ταχυφορτιστή 7.4 kW, διπλάσιας ενέργειας απ’ ότι σε προηγούμενες εκδόσεις, απαιτούνται 3 ώρες και 15 λεπτά, ενώ σε μία τυπική οικιακή πρίζα θα χρειαστούν σχεδόν 12 ώρες.
Ο συνδυασμός πάντως επιδόσεων και κατανάλωσης είναι εξαιρετικός, αποδεικνύοντας το επίπεδο της τεχνολογίας που έχουν φτάσει τα PHEV μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.
Οι πωλήσεις των νέων plug-in hybrid εκδόσεων θα ξεκινήσουν τον προσεχή Νοέμβριο, με τιμές που θα ξεκινούν στη γερμανική αγορά από τα 65.300€ για την 530e και τα 77.300€ για την 550e xDrive