H BMW προετοιμάζει τις μελλοντικές γενικές των ηλεκτρικών-οικογενειακών αυτοκινήτων, δείχνοντας το δρόμο που θα ακολουθήσει.
Από τη στιγμή που εταιρείες όπως η BMW, με παράδοση στην κατασκευή αυτοκινήτων που εστιάζουν στην οδηγική απόλαυση, φαίνεται να προσανατολίζονται στην παραγωγή ολοένα και περισσότερων ηλεκτρικών μοντέλων, πλησιάζει ο χρόνος που τα «θερμικά» αυτοκίνητα θα είναι δυσεύρετα.
Στην έκθεση IAA Mobility που αποτελεί προπομπό εξελίξεων, η BMW αποκάλυψε το Vision Neue Klasse (νέα σειρά) που κρίνοντας από τις εξωτερικές του διαστάσεις πιθανότατα θα αποτελέσει τη βάση για την ηλεκτρική Σειρά 3 του μέλλοντος.
Πιο αποδοτική και με αυξημένη αυτονομία η BMW Vision Neue Klasse
Το Vision Neue Klasse βασίζεται στο τρίπτυχο 30-30-25, δηλαδή 30% αυξημένη αυτονομία, 30% ταχύτερη φόρτιση και 25% καλύτερη απόδοση. Το σλόγκαν δηλαδή της BMW «Efficient Dynamics» αποκτά νέα, ηλεκτρική, διάσταση. Αυτό είναι εφικτό, χάρη στο έκτης γενιάς BMW eDrive και τη χρήση εξελιγμένων μπαταριών, κυκλικών κελιών που προσφέρουν κατά 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, σε σχέση με τις σημερινές, «πρισματικών» κελιών.
Πλήρως ψηφιοποιημένο εσωτερικό
Πέρα από τον εξηλεκτρισμό της Neue Klasse, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η ψηφιοποίηση και η διαδραστικότητα. Όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου θα ελέγχονται από το επόμενης γενιάς iDrive λογισμικό της BMW, που μειώνει στο ελάχιστο τους αναλογικούς διακόπτες. Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία λανσάρει ένα διευρυμένο και τεχνολογικά εξελιγμένο head-up display, το BMW Panoramic Vision, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του παρμπρίζ και στο ιδανικό ύψος για τα μάτια του οδηγού. Παράλληλα, θα υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς πληροφοριών από τον οδηγό στον συνοδηγό και αντίστροφα, προσομοιάζοντας τη χρήση κινητού τηλεφώνου.
Στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί οικολογικά, φωτεινά υλικά, δημιουργώντας ευχάριστη και χαλαρωτική ατμόσφαιρα, που ενισχύεται από την πανοραμική γυάλινη οροφή. Εντύπωση προκαλεί η απουσία στοιχείων πολυτέλειας, όπως το δέρμα ή το χρώμιο, μειώνοντας ωστόσο τη χρήση άνθρακα στα διάφορα στάδια της παραγωγής.
Στην εξωτερική εμφάνιση έγινε προσπάθεια να συνδυαστεί το αεροδυναμικό αμάξωμα, με τη σπορτίφ σιλουέτα των μοντέλων της BMW, χωρίς να λείπει φυσικά η χαρακτηριστική «νεφροειδής» μπροστινή γρίλια, με διαφορετικό σχήμα σε σχέση με την ευμεγέθη των σημερινών μοντέλων. Την παράσταση ωστόσο κλέβουν τα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, αλλά και οι ζάντες των 21 ιντσών.
Στο εγγύς μέλλον σίγουρα θα διαρρέουν περισσότερα στοιχεία για τη Vision Neue Klasse της BMW και μένει να δούμε αν όντως πρόκειται για τη νέα, ηλεκτρική σειρά 3.