Σύντομα η παραγωγή της Chiron θα ολοκληρωθεί, καθώς η Bugatti θα κατασκευάσει τα τελευταία 100 της αντίτυπα.
Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι η Chiron έκανε πρεμιέρα το 2016 και τότε η Bugatti είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει 500 μονάδες. Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί χρειάστηκαν τόσα χρόνια για να ολοκληρωθούν 400 Chiron. H απάντηση είναι απλή, δε μιλάμε για ένα συμβατικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής σε ένα εργοστάσιο όπου χρησιμοποιούνται πολλά ρομπότ.
Κάθε Chiron παράγεται χειροποίητα στην έδρα της Bugatti που βρίσκεται στο Μόλσχαϊμ της Γαλλίας από 20 εξιδεικευμένους και έμπειρους τεχνίτες. Συναρμολογούν με μαεστρία σχεδόν 1.800 εξαρτήματα για τη δημιουργία μιας Chiron, ενώ καμία δε μοιάζει με την προηγούμενη. H Bugatti προσφέρει μια τεράστια γκάμα επιλογών εξατομίκευσης στους εκλεκτούς της πελάτες.
Ο ιδιοκτήτης της Chiron Super Sport που έχει αριθμό παραγωγής 400, επέλεξε για το αμάξωμα γυμνό ανθρακόνημα και σκούρα πράσινη απόχρωση. Η ύφανση της ίνας πρέπει να ρέει με τη σωστή κατεύθυνση σε όλα τα ξεχωριστά πάνελ, απαιτώντας κάθε φύλλο να κοπεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο και με συγκεκριμένο τρόπο. Η ύφανση σε κάθε πάνελ από ανθρακόνημα πρέπει επίσης να ταιριάζει με αυτά που γειτονεύει, δημιουργώντας μια αδιάκοπη ροή στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, προσθέτοντας περαιτέρω πολυπλοκότητα.
Για το εσωτερικό επιλέχτηκαν δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων με πράσινη και μαύρη διχρωμία, ενώ η προαιρετική ηλιοροφή “Sky View” φέρνει άπλετο φυσικό φως μέσα στη διθέσια καμπίνα.
Ο θηριώδης W16 κινητήρας των 8.0 λίτρων παράγει 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Οι επιδόσεις κόβουν την ανάσα, καθώς φτάνει τα 300 χλμ./ώρα σε 12,1 δευτ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 440 χλμ./ώρα. Ο εμβληματικός αυτός κινητήρας της Bugatti θα χρησιμοποιηθεί επίσης στο επερχόμενο roadster Mistral, αλλά και στο αγωνιστικό Bolide.